alex100 Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 når jeg sjekker temperaturen på CPU'en min (xp2500+), står det hele tiden at den er 28 grader. dette er feil fordi i bios er den 57 grader. hvorfor er det slik? er det noe annet program i windows der jeg kan sjekke CPU tempen i? takker for alle svar. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 Har du lastet ned den siste versjonen: ver. 2.20.05.? Uansett skal det være bedre program der ute. det var en tråd om dette forrige uke. Skal prøve å finne den... Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 Det er visst et prg. som heter MBM. Søk på Google... Uansett skal vel disse programmene bruke samme sensorer som Bios. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 Det er visst et prg. som heter MBM. Søk på Google... Uansett skal vel disse programmene bruke samme sensorer som Bios. heter MBM noe mer enn MBM? finner mye rart viss jeg bare søker på MBM. Lenke til kommentar
froebe Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 MBM står for MotherBoard Monitor. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 Siste versjon av ASUS Probe er 2.20.07. I noen av ASUS hovedkortene må du laste ned siste BIOS. Det hjelper ikke med MBM eller andre lignende programer. Det er noe feil med linken mellom Bios og software som f.eks ASUS probe. Jeg fikk dette til med mitt hovedkort ASUS P4T-E ver. 1007. Jeg hadde ca 20 grader forskjell mellom Bios og Probe før oppgradering av Bios. Lykke til. John Kr Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 oops, ja hadde kommet ny versjon på torsdag. Hjelper nok ikke å installere MBM nei, hvis ikke bios oppdateres først. :-? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 nå har jeg oppdatert til nyeste bios, men likevel er asus pc probe feil. den sier at cpu temperaturen er på 45 grader. i bios er den 57 grader. ser ikke ut som det går dette... Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 1. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 det er rart... ettersom jeg også har samme hk og prosessor som deg... funker som bare det hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå