banan2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei, Har en USB-inngang på spillern i bilen som leser musikk fra USB-minnepinner, og har brukt denne en god stund. Men har alltid irritert meg over at det ikke er noen måte å endre rekkefølgen på sangene. Jeg kan sortere sanger i forskjellige album ved å legge de i forskjellige mapper, men mappene og filene under mappene blir sortert etter hvilken rekkefølge jeg kopierer de inn på minnepinna. Dersom jeg f.eks. skal legge til et album, vil dette havne bakerst, sist i rekkefølgen. Har jeg 9 album fra før av vil dette nye albumet bli album nummer 10. Er det noen som vet hvordan denne indekseringen er lagret eventuelt om det er noen eksisterende applikasjoner som klarer å endre/lese denne informasjonen? Vil helst ha alfabetisk rekkefølge, eller egendefinert liste. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Min erfaring med enkle medium som leser filer fra usb penner ol. går etter rekkefølgen de ligger i. Altså - Hvis du går i windows explorer og sorterer låter, album, sanger i den rekkefølgen du vil ha dem. (for alfabetisk rekkefølge => høyreklikk => sorter etter => navn). Vil de komme opp slik på spilleren din i bilen. -LC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå