Gå til innhold

Mangler realfag etter studiekompetanse

Kakko

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har en god oversikt over realfagkurs i Rogaland? Eller eventuelle muligheter for å fagene jeg mangler. Trenger matte, fysikk og kjemi. Har hatt 3 år på allmenn videregående, men på feil linje.

Liker tanken på disse 6/7 ukers forkursene med kun realfag, men nærmeste jeg har funnet er i Agder og Bergen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen har en god oversikt over realfagkurs i Rogaland? Eller eventuelle muligheter for å fagene jeg mangler. Trenger matte, fysikk og kjemi. Har hatt 3 år på allmenn videregående, men på feil linje.

Liker tanken på disse 6/7 ukers forkursene med kun realfag, men nærmeste jeg har funnet er i Agder og Bergen...

Hadde rådgiveren på siden av meg da jeg så spørsmålet ditt :p

Han sa at du kunne gå inn på Vilbli.no

der kan du se om du finner noe :)

Lenke til kommentar

Du har en idiot som rådgiver.

Kakko: Send mail/ring til opplæringskontoret i Rogaland (www.rogfk.no - let) og spør om du har mulighet til å ta bare realfagene på en skole. Hvis du ikke får et fornuftig svar, send mail/ring til skolene du kunne tenke deg å gå på (avhenger vel litt av hvor du bor). Vet at det er flere som gjør det, men tror ikke man egentlig har krav på å kunne gjøre det. Hvis du ikke får plass, så kan du ta det på f. eks. sonans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...