Gå til innhold

Liten og tynn kroppsbygning

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 18 år og er unormalt spinkel og tynn.

Jeg er 176cm og veier ca 60kg. Det jeg ikke skjønner er at jeg spiser nesten bare sunn mat, og hver gang jeg spiser spiser jeg mer en kompisene mine som er større enn meg. Skjønner jo selv at jeg må ha utrolig høy forbrenning, men er veldig ubekvem. Jeg har dame og hun sier jeg ikke er tynn osv. men det tror jeg bare er løgn, for det er jeg. Jeg er veldig spinkel rundt armene osv, og har lyst å bli mye større i kroppsbygningen. Hva bør jeg gjøre ? jeg er ikke komfertabel med kroppen min..

Takk for svar :)

viste ikke helt hvor denne skulle, så tok den to steder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiser 2 brødskiver til frokost, 4-6 brødskiver på skolen, 2 porsjoner middag og 3 brødskiver til kvelds? Det er mye mye mer enn det vennene mine spiser...

Tenker du som en brødskive? Vær litt kreativ. Legg til melk og 4 pålegg på hver skive. 2 posjonmiddag, med middagsrester til kvelds. Ta oljer, flere spiseskjer om dagen. Alltid velg de feite produktene, helmelk, hele egg. Stek alltid matvarene i mye smør (reint smør, ikke noe bullshit). Synes det blir lite fett og proteier i kostholdet ditt. Og nei, du trenger ikke proteinpulver. Og nei, protein eller gainer er ikke noe magisk.

Med det der kostholdet så er du nok på rundt 1750-2000kcal om dagen.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...