Enso Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei, jeg er en gutt på 18 år og er unormalt spinkel og tynn. Jeg er 176cm og veier ca 60kg. Det jeg ikke skjønner er at jeg spiser nesten bare sunn mat, og hver gang jeg spiser spiser jeg mer en kompisene mine som er større enn meg. Skjønner jo selv at jeg må ha utrolig høy forbrenning, men er veldig ubekvem. Jeg har dame og hun sier jeg ikke er tynn osv. men det tror jeg bare er løgn, for det er jeg. Jeg er veldig spinkel rundt armene osv, og har lyst å bli mye større i kroppsbygningen. Hva bør jeg gjøre ? jeg er ikke komfertabel med kroppen min.. Takk for svar viste ikke helt hvor denne skulle, så tok den to steder Lenke til kommentar
Fabregas93 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 det er bare å trene det vis du i tilleg bruker proteinpulver da så vokser armene Lenke til kommentar
different Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du spiser mer. Og trener. Det er det eneste du kan gjøre. Du tror kanskje du spiser mye, men da tar du feil, for da hadde du lagt på deg. Der har du den magiske oppskriften. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Enig med different. Spis mye, ligg stille =D Se mye på TV og sitt mye på data i en mnd eller to Edit: Benkpress Endret 6. januar 2010 av malnor Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Protein pulver fra hvor ? Endret 6. januar 2010 av Homeopathelikopteret Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Jaha, hvis jeg tar proteinpulver (hvilken bør jeg kjøpe?) hver dag + at jeg trener 60 push ups, 200 situps + vekter hver dag? Når vil jeg se forskjell ? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Du har ikke høy forbrenning. Forbrenning kommer av hvor mye muskler man har, og for en kar på 60kg så er det ikke spesielt mye. Du spiser bare ikke nok. Endret 6. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg spiser 2 brødskiver til frokost, 4-6 brødskiver på skolen, 2 porsjoner middag og 3 brødskiver til kvelds? Det er mye mye mer enn det vennene mine spiser... Lenke til kommentar
Fabregas93 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 proteinfabrikken.no der er mange typer. http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=3514 jeg foretrekker det på linken det er den beste syns jeg. den smaker jævlig med vann men viss du blander den med appelsinjuice så funker det bra! du ser resultat om noen mnd. Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Da kjøper jeg heller en 3000g Håper dette hjelper da Lenke til kommentar
Fabregas93 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 lykke til med treningen bruker det selv jeg er 1.95 høy og veier 100 kg bruker det hver dag Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hvordan trener du da ? Hvor lenge osv. Du har ikke lyst å dele treningsplanen din med meg (A) Lenke til kommentar
Fabregas93 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 jeg trener hver dag sit-ups, armhevinger, benk, og alle mulige styrke øvelser hver dag 2-3 timer den er nok for fantastisk til å deles Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Buhu men takk anyways, siste spørsmål. må man bestille protein fra nettet ? eller får du like bra i helsebutikker? Lenke til kommentar
Fabregas93 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hehe neida du trenger ikke bestille på nettet men jeg syns det er lettere Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 KJør på med "Release your potential" programmet i et år så skal dus e at det er fremgang:) er veldig motiverende i starten fordi kroppen reagerer fort på treningen. Spis mye og tren 3 ganger i uka så går du fort opp 5-10 kilo. Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 hva er nå dette for noed da Release your potential ? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Det er et komplett trenings- og kostholdsprogram Lastes ned gratis her. Endret 6. januar 2010 av stizzen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg spiser 2 brødskiver til frokost, 4-6 brødskiver på skolen, 2 porsjoner middag og 3 brødskiver til kvelds? Det er mye mye mer enn det vennene mine spiser... Tenker du som en brødskive? Vær litt kreativ. Legg til melk og 4 pålegg på hver skive. 2 posjonmiddag, med middagsrester til kvelds. Ta oljer, flere spiseskjer om dagen. Alltid velg de feite produktene, helmelk, hele egg. Stek alltid matvarene i mye smør (reint smør, ikke noe bullshit). Synes det blir lite fett og proteier i kostholdet ditt. Og nei, du trenger ikke proteinpulver. Og nei, protein eller gainer er ikke noe magisk. Med det der kostholdet så er du nok på rundt 1750-2000kcal om dagen. Endret 6. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Enso Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hvor mye kcal skal jeg ha imeg per dag hvis jeg er 175/60 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå