Aetius Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ryktene svirrer og alt tyder på at "de to store" har store ting på gang. Les mer Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Flaks for meg at jeg ikke har noen av de "utgåtte" objektivene. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Spesielt. Endret 6. januar 2010 av GCardinal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Alle Canon objektivene mine er på listen :!: (24mm f/2.8, 28mm f/2.8, 35mm f/2, 50mm f/1.4 og 85mm f1.8) Det kan også være en tåkeleggingsmanøver. Dvs. at noen blir oppdatert; de andre blir flyttet tilbake etter at de nye er lansert. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette ble skrevet i ryktetråden i går kveld. var bare rot fra canon usa... alle objektivene er tilbake på produktsidene og de som var flyttet til produktarkivet er flyttet tilbake... men 70-200 f2.8 IS II ble lansert idag så det var noe sannhet i ryktene som svirret.. Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette stod skrevet i en artikkel for snart et halvt år siden: "Akam publiserer ikke rykter, med mindre vi for eksempel har sett en prototype selv, eller på annen måte er 100% sikre på at vi ikke skriver noe usant." Er det slik at Akam i dette tilfelle vet mer enn de vil ut med, eller gjøres det unntak for litt tvilsom reklame?? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Det burde vel stått på en annen måte: "Akam publiserer ikke rykter som om de var sannhet" eller "Akam publiserer ikke rykter uten å gjøre det klart at det dreier seg om rykter", men spekulasjoner om hva fremtiden vil bring må vi jo helt klart kunne skrive. Jeg mener selv det kommer klart frem i artikkelen at dette ikke er noe vi vet med noen som helst sikkerhet, men hvis noen er uenige, kan jeg godt legge til en slags disclaimer. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis en oppfølger til D700 kommer nå etter jeg har skaffet meg en kommer jeg til å ligge syk i en uke, kanskje to. Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje på tide å kutte ned listen med objektiver i produksjon, det koster mye penger å ha så bred line-up. Canon har slitt mye økonomisk i det siste. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) har ikke sjekket det opp selv, men jeg leste et sted (tror det var på POTN) at alle objektivene som ble flyttet på har gjort et lite prishopp samtidig, så det kan være noe av bakgrunnen, skjønt det er jo uansett en merkelig måte gjøre det på... har også lest tidligere at enkelte objektiver har vært borte fra Canon USA sine sider i korte perioder, noe som har gjort at folk har begynt å spekulere i om de skulle erstattes, uten at så har skjedd såvidt jeg vet.. btw, ifølge canonrumors skal canon ha produktlansering 9.feb, og det ryktes om x antall powershot-kameraer og 1 eller 2 speilreflekser.. Endret 6. januar 2010 av Joaaso Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Utrolig hvor mye støy det blir av at den som skulle endre på den amerikanske nettsida i forbindelse med 70-200 II har tabbet seg og rotet det til. En person gjør noe feil og hele kameraverden står omtrent på hodet og holder pusten. (Det er i hvert fall min teori om hva som har skjedd) TheIlluminated: Digitale speilrefleks oppgraderes ofte etter 1-2 år, med ca 1,5 år som det mest vanlige. Det er nå 1,5 år siden D700 ble lansert. Ingen bør bli overrasket over om den blir erstattet i disse dager. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje Canon finner ut at de skal lage en vidvinkelzoom som er på lik linje med 14-24 og 7-14? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg