Wutwut Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Noen som har tips og triks til å få en YouTube video populær? Takker for svar. Har merka at det ikke er så lett å få mange viewers, så lurer på om noen som har mange viewers har noen tips? [Og ja, jeg tror jeg har postet dette på feil plass så jeg Rapporterer den til Mods med en gang slik at de kan flytte den til riktig plass.] - NiiiK Endret 6. januar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Legg ut noko som er/blir populært... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Legg ut noko som er/blir populært... Jaja, men det hjelper ikke å gjøre det, hvis du ikke får noen viewers som får vite om det i det hele tatt først? (Eller hva jeg skal si ..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Legg til mange (relevante) tag, skriv utfyllande informasjon, bruk ei relevant, men tiltrekkande overskrift. Er filmen bra vil den bli populær. Endret 6. januar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bruk "Hot girl" i titelen, og ei lett kledd dame i thumbnail så er du der.... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Legg til mange (relevante) tag, skriv utfyllande informasjon, bruk ei relevant, men tiltrekkande overskrift. Er filmen bra vil den bli populær. Virker som å ha VELDIG mange tags faktisk hjelper. Skal prøve å finne på en fengende overskrift ^^, Det som er, får man mange viewers på èn film en gang, kan man lettere få viewers på de andre. Via subscribers, etc. Bruk "Hot girl" i titelen, og ei lett kledd dame i thumbnail så er du der.... Haha : p Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 post linken her nao, så får du fort 20-100 wiews ^^ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 post linken her nao, så får du fort 20-100 wiews ^^ Hehe, true. Men jeg gidder ikke nå. Uansett, så vil jeg bare vite det til jeg får Capture Card til Xboxen. Kommer til å lage en del filmer da. Da kan jeg sikkert Share de i en post =D (xD) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bruk "Hot girl" i titelen, og ei lett kledd dame i thumbnail så er du der.... Det funker faktisk. I fjor en gang lastet jeg opp en video der jeg tegnet en "hot girl" utrolig dårlig MS paint og den videoen fikk 1k~ views veldig raskt. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jess, bare følg eksempelet til Athene. Antar at de fleste som har sett litt rundt på youtube har hørt om han, går man inn på profilen AtheneWins så er det kun videoer med navn og thumbnails som har med lettkledde jenter å gjøre, men videoene har ingenting med det å gjøre. Videoene er forsåvidt relativt morsomme til tider, så er ikke bare derfor han alltid har tonnevis med viewers Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jess, bare følg eksempelet til Athene. Antar at de fleste som har sett litt rundt på youtube har hørt om han, går man inn på profilen AtheneWins så er det kun videoer med navn og thumbnails som har med lettkledde jenter å gjøre, men videoene har ingenting med det å gjøre. Videoene er forsåvidt relativt morsomme til tider, så er ikke bare derfor han alltid har tonnevis med viewers Men kan jeg legge til noe som et thumbnail, uten med i video?? ^^, And then; How? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Du må ha bildet med i videoen, men det trenger ikke være lenge, bare akkurat så det er der, så du kan velge det som thumbnail Endret 18. januar 2010 av Cemi Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvis videoen handler om noe folk er interesserte i, så får du masse viewers.. har et par ute som har fått et par tusen comments og tusenvis av views.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Du må ha bildet med, men det trenger bare å være akkurat så det er der, så du kan velge det som thumbnail Hvordan legge til som Thumbnail? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Edit Video Info, ved siden av videoen på "My Video" siden Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Edit Video Info, ved siden av videoen på "My Video" siden Ok ^^, Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har lagd en liten "test" kan du se den. Kommenter og rate 5*? Og subscribe gjerne. Er bare en test det der, så det vil komme fler. Og kommer til å kjøpe Dazzle etterhvert, er ikke så bra kvalitet der nå. =) - NiiiK Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Spam, spam og atter spam, slik får du noen views ^^ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Spam, spam og atter spam, slik får du noen views ^^ Har jo testet det og ^^, Og det funker. Men ikke bra nok, hvor skal jeg isåfall poste linken hen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Er hensikten å få ein dårleg video populær, noko den aldri vil bli, eller å lage ein god film som kanskje blir populær? Youtube-spam er irriterande, einaste du oppnår er ein haug med dårlig rating og negative kommentarer. Du kan sikkert på ein del views ved å spamme, bruke feil tag, thumbnail osv., men det gjer ikkje videoen populær. Endret 19. januar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå