Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dårlig kobling mellom pc og skjermen

Anbefalte innlegg

Har en acer aspire 5930 kjøpte den rett etter sommer 08, begynte å flimre etter rundt 2måner fikk ny på garantien men fikk samme problem nå igjen, men garantien har godt ut.

Problemet er nok det at koblingen mellom pcen og skjermen er dårlig vis den flimrer så er det bare til å dunke litt i den eller svinge den litt fram og tilbake så funker den helt greit en stund.

men dette er en plage, ihvertfall vis en spiller og plutselig må stresse med skjermen, noen som vet om det er bare til å åpne skjermen og feste alt litt ekstra godt? hadde vert flott med en guide vil jo ikke fucke opp skjermen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en acer aspire 5930 kjøpte den rett etter sommer 08, begynte å flimre etter rundt 2måner fikk ny på garantien men fikk samme problem nå igjen, men garantien har godt ut.

Problemet er nok det at koblingen mellom pcen og skjermen er dårlig vis den flimrer så er det bare til å dunke litt i den eller svinge den litt fram og tilbake så funker den helt greit en stund.

men dette er en plage, ihvertfall vis en spiller og plutselig må stresse med skjermen, noen som vet om det er bare til å åpne skjermen og feste alt litt ekstra godt? hadde vert flott med en guide vil jo ikke fucke opp skjermen :p

Halloen.

Er dette en flatskjerm?

Vennligst

BmOnline

Lenke til kommentar

Hva med reklamasjonsrett (5 år på forbrukerkjøp i Norge)?

selvsagt? acer aspire 5930 er jo en bærbar pc, finnes vel ikke med crt skjerm:(

Mange bruker ekstern skjerm også på bærebare, enten direkte elelr via dockingstasjonen. Så spørsmålet er helt klart på sin plass.

Lenke til kommentar

nokså sikker på at reklamasjonsretten hjelper meg ingenting. det er jo en feil som har oppstått pga min daglige bruk, åpne å lukke pcen flere ganger daglig (skule osv)+ muligens litt press av bøker i sekken

men jaja det jeg er ute etter er noen som har litt erfaring med å fikse bærbare skjermer såg på et annet forum at det kunne være lcd-inverteren som var problemet men det sa meg egentlig lite :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...