Gå til innhold

[Løst]Firefox slutter å reagere


dj_vega

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Lenge siden nå, men som mange andre jeg har problemer med min ny formaterte laptop.

 

Firefox slutter å lese inn netsider og slikt og er ofte umulig å legge ned helt. da det ofte ikke går ann å avslutte programmet via prosesser.

 

Jeg opplevde det samme med Google Chromme, og det var derfor jeg gikk over til firefox igjen. IE funker som normalt, men jeg stoler ikkke på denne microsoft nettleseren.

 

Har dere forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Redigering funka ikke, så jeg tilføyer litt informasjon.

 

Maskinen er en Compaq Presario cq50, med 3gb ram, 250gb harddisk og en amd athlon x2 prosessor med nvidia skjermkort.

 

Vindows Vista :S

Heisann!

 

Jeg lurer på om du har fått virus på maskinen? Har du kjørt malwarefjerner og visus scan?

 

Les mer her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246

 

Hvis du er mye på nett, så burde du sikre deg imot virus. Gå inn i sikkermodus ved å holde inne F8 i boot øyeblikket. Velg så sikker modus og trykk enter. Hvis du ikke har noe passord på maskinen, så vil du komme rett inn i sikkermodus. Kjør da virusprogrammet. Er det opprettet konto og passord, må du logge deg på som Administrator. ;)

 

 

 

Vennligst

 

BmOnline

Lenke til kommentar
Redigering funka ikke, så jeg tilføyer litt informasjon.

 

Maskinen er en Compaq Presario cq50, med 3gb ram, 250gb harddisk og en amd athlon x2 prosessor med nvidia skjermkort.

 

Vindows Vista :S

Heisann!

 

Jeg lurer på om du har fått virus på maskinen? Har du kjørt malwarefjerner og visus scan?

 

Les mer her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246

 

 

Hvis du er mye på nett, så burde du sikre deg imot virus. Gå inn i sikkermodus ved å holde inne F8 i boot øyeblikket. Velg så sikker modus og trykk enter. Hvis du ikke har noe passord på maskinen, så vil du komme rett inn i sikkermodus. Kjør da virusprogrammet. Er det opprettet konto og passord, må du logge deg på som Administrator. ;)

 

 

 

Vennligst

 

BmOnline

 

 

Hei.

Jeg vil nå si at jeg er temmelig godt beskyttet.

Bruker nyeste AVG Free, samt Zone Alarm brannmur og spyware doctor. Men når det gjelder Zone Alarm så føler jeg det er vanskelig å vite hva som faktisk skjer. F.eks Torrent bruk blir hastigheten veldig redusert. til tross for at jeg har 16mbit linje.

Endret av dj_vega
Lenke til kommentar

Ja, hadde problemer med Chroome og Opera også.

 

Men problemet oppstod hyppigst med Firefox.

Når først Firefox hadde låst seg, så fungerte heller ikke de andre nettleserne.

 

Etter at jeg avinstallerte ZoneAlarm, og fjærnet alle spor, så har jeg ikke hatt problemet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...