abene Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Microsoft har offentliggjort prisene på kontorpakken Office 2010. Les mer Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet lanseringsdato? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvilke programmer inneholder de ulike pakkene? Hvilke nyheter finnes i forhold til MS Office 2007? Hva blir de største forskjellene i forhold til OpenOffice.org 3.3? Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kan jo utvide reklamen for Microsoft med å opplyse at OpenOffice som vanlig er et svært godt og helt gratis alternativ: http://www.openoffice.org/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet lanseringsdato? Disse skrev per 1. desember at det blir lansert i løpet av juni 2010. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvilke nyheter finnes i forhold til MS Office 2007? Lurer også jeg på. Jeg blir nok neppe å oppdatere med det første uansett, 2007 er bra nok for mine behov. OpenOffice er sikkert bra for sitt bruk, men for min del bruker jeg ikke det da det ikke har like oversiktlig brukergrensesnitt som MS Office, og ikke leser MS sine filformater så bra. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 USD 119 blir vel fort nærmere tusenlappen her til lands. Jeg skulle ønske de solgte enkeltmoduler slik at jeg kunne kjøpt Excel og Word for totalt kr 500 – eller der omkring. Jeg trenger virkelig ikke Powerpoint, Outlook og de andre programmene hjemme. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvilke programmer inneholder de ulike pakkene? Denne informasjonen finnes - ikke overraskende - hos Microsoft ... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ser ut som at Home and Student kan bli en grei pakke for folk flest: http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Off...tion_comparison Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nye office 2010 er helt genialt, vanvittig mange nye nyttige og unyttige funksjoner (som sikkert andre finner nyttige).. OpenOffice er fin til hverdagsbruk, men når jeg skal bruke office 4-5 timer til dagen utgår openoffice. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 trodde nye office skulle bli gratis jeg... (?) Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Office webapps er gratis Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Office Professional Academic til $99 høres veldig bra ut! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva må til for å få kjøpt den da? Den ser jo ut til å være helt lik Pro utgaven. Fordelen med Home and Student er jo at den kan brukes på 3 maskiner for bittelitt mere, men du får ikke med Publisher, Access og Outlook... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Academic, er det kanskje noe som kun tilbys til skoler? Hvis hvem-som-helst kunne få denne utgaven, så hadde det vel ikke vært noe poeng med den vanlige Pro-versjonen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Off...tion_comparison Takk for den oversiktlige tabellen Jeg er nysgjerrig og lagde en undersøkelse: Hvilke MS Office programmer bruker du? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Akkurat som om jeg betaler for MS office når det finnes Open Office. Til mitt bruk er Open office mer en godt nok. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Akkurat som om jeg betaler for MS office når det finnes Open Office. Til mitt bruk er Open office mer en godt nok. Og derfor er det også godt nok til alle andre? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Akkurat som om jeg betaler for MS office når det finnes Open Office. Til mitt bruk er Open office mer en godt nok. men så er det jo folk som faktisk bruker det til litt mer avansert bruk.. Ingen som skal prakke på deg office fra microsoft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå