finkk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 hurra for spesiell ordning 2010! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det må være noen fordeler å ta opp fag i et av de dårligste reformene som er lagd i Norges utdanningshistorie. EDIT: Det eneste som gjenstår nå er å vite om jeg kan forkaste eksamenskarakteren min i sidemål (som jeg tok opp nå til jul) og beholde den gamle fra VGS (som er en bedre karakter). Noen kyndige? Endret 11. januar 2010 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sendte mail til Stabekk vgs som holder eksamen nærmest meg. Hei, jeg har meldt meg opp til eksamen i norsk sidemål (nynorsk) den 28. mai. Må jeg i tilegg ta opp eksamen i hovedmål? Så det stod noe anngående dette under "spesielle bestemmelser", men jeg kunne ikke tolke om dette gjaldt for både Reform 94 og Kunnskapsløftet (jeg tilhører Kunnskapsløftet). Mvh Kaare_Jay. Svaret jeg fikk Hei, du trenger ikke å ta hovedmål også. Lykke til ! med vennlig hilsen Anne Karine Westbye Avdelingsleder Privatistkontor og Voksenopplæring Stabekk videregående skole Gml. Drammensvei 15 Postboks 100 1321 Stabekk tlf. 67 53 78 59 Lenke til kommentar
finkk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå kan jeg med sikkerhet bekrefte dette! Var i kontakt med privatistkontoret i dag. Du har rett, ang spesielle ordninger for 2010 ! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Det har vi vel klarert 30 ganger allerede at jeg har hatt Det eneste som gjenstår nå er å vite om jeg kan forkaste eksamenskarakteren min i sidemål (som jeg tok opp nå til jul) og beholde den gamle fra VGS (som er en bedre karakter). Noen kyndige? Lenke til kommentar
finkk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er det sånn at du tok både hovedmål og sidemål, men ønsker å forkaste bare sidemål? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Correctomundo. Lenke til kommentar
finkk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 jeg lurer faktisk også på dette. Tror uheldigvis ikke det går an.. :S Si ifra hvis du finner det ut Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Tar dessverre ikke dine gjetninger for god fisk (i og med at du ikke har noe å basere det på, uten ren synsing), så skal ta en prat med veileder på skolen i morgen evt. mandag. Skal rapportere her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå