mske Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Jeg har en kvitteringsskriver og ønsker av forskjellige grunner å kunne endre logoer som skrives ut på kvitteringene. Leverandøren av salgssystemet ønsker å ta betalt for dette og vil ikke gi opplysninger om hvordan jeg kan gjøre det. Finnes det noe gratisprogram som lar deg redigere og utforme egne kvitteringer? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vel, det vil eg tro varierer litt. Enten så blir logoen skrevet ut i fra kassesystemet eller så ligger logoen lagret i skriveren. Hvilket kassesystem bruker du og hvilken skriver er det snakk om? Lenke til kommentar
mske Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Datanova WinSales og printeren er en Axiohm A794 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kan du fortelle litt om hvilken kvitteringsskriver det er? Edit: Ser jo at dette var kommet før jeg skrev det, hadde bare glemt å oppdatere tråden. Beklager. Endret 6. januar 2010 av BeFs Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 I følge de tekniske spesifikasjonene så skal du kunne lagre logo i minnet på skriveren. Minnet på skriveren får du tilgang til via AXIOHM EasyCom som du kan laste ned her. Hvordan dette gjøres står nok i manualen som du kan laste ned fra samme side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå