bysantin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg skal kjøpe en stasjonær for omkring 7000, trenger ikke hjelp til valg av komponenter men lurte på et par ting. Jeg har et 4-5 år gammelt lydkort, creative xtrememusic tror jeg det heter, vil dette være bedre enn dagens lydkort integrert i hovedkortene? Tenkte å bruke en 500MB Samsung F3 til systemdisk, jeg to årsgamle eksterne usb-disker en på 500 og en på 1000MB, vil jeg kunne bruke disse som sekundærdisker internt uten mye stress, vil dette påvirke ytelsen til pcen? Lenke til kommentar
alm0st Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hjelper veldig mye hvis du sier hva maskinen skal brukes til Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har noen ferdige oppsett du kan titte på, i disse får du ekstremt mye for pengene. Disse er beregnet på spilling, samt bilde + videoredigering, men da anbefaler jeg og kaste på en SSD disk. Budsjettversjonen Standardversjonen Standardversjonen m/Intel i5 Ultimatversjonen Her har du deler og versjoner i alle spekter, flytt og bytt og sett sammen ditt drømmesystem, anbefaler ett av disse systemene, de er kun satt sammen av deler med god kritikk og god holdbarhet, alle produktene er av HØY kvalitet, ville ikke byttet Corsair PSU'en mot en like billig 850W da Corsair fortsatt vil yte like bra. Gir du meg mer info om bruk kan jeg hjelpe videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå