Plinge93 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er ikke helt sikker på om jeg la denne posten på rett sted, men jeg prøver. Er det noen som klarer å se hvilken font som er brukt her? Skal vektorisere logoen, og så hadde det vært en fordel å vist hvilken font som ble brukt. -Takk for svar! Lenke til kommentar
peetah Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis du bruker et enkelt redigeringsprogram og "napper" ut et par av bokstavene som du synes virker litt særegne for denne fonten så kan du bruke for eksempel www.whatthefont.com for å finne ut hvilken font det er Lenke til kommentar
qingan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 anbefaler også whatthefont.com, men i dettec tilfellet er svaret ganske enkelt. Arial Bold.. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Genial side, men jeg fikk ingen som var rett.. Jeg får prøve å leite videre Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 anbefaler også whatthefont.com, men i dettec tilfellet er svaret ganske enkelt. Arial Bold.. Det var det jeg også trodde først, men det er ikke den... I Arial går toppen på "T"-en på skrå, mens det gjør den ikke i logoen. "A"-en mer bøy nedover i toppen, og de fleste bokstavene er mye rundere i Arial... Lenke til kommentar
qingan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har testet ut i PS nå, ser ut som om det er Verdana.. I såpass små størrelser er den nærmest 100% identisk som Arial, små variasjoner kan godt skyldes anti-aliasing-variasjoner, eller om det er brukt "bold"-effekt på den vanlige Arial-fonten... Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, ser ut som om det er Verdana! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå