Homeopathelikopteret Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Har problemer nå om vintern med bilen min med dugg inne i bilen. Jeg går ut å skraper rutene og når jeg går inn i bilen igjen blir det sykt mye dugg på front ruta så jeg nesten ikke ser en skitt. Da må jeg vente 10 min med frontrute varmeren eller hva det kalles. Noen ideer om hvordan jeg blir kvitt frost og dugg inni bilen mye fortere ? Er forresten en golf 2003 mod Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 tippar at du har hatt snø på skoa dine som smeltar når du får varme i bilen. Sidan det er vinter har du nok fin temperatur inne i bilen når du kjøyrer, dermed fordampar det vatnet du har dratt med deg inn i form av snø. Ville ha sjekka kvar vatnet ligg, fått det ut og latt bilen gå med vifta på ei stund slik at du får ut all fuktighet. Kan og vere at det er lekasje ein eller anna plass, men snø er nok mest sansynlig. Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Nå som det er så kaldt og jeg kjører kun 10-15 min turer, så bilen rekker aldri å bli varm inni så tror jeg det er fordi snø og is ligger alltid på mattene i bilen, men har ingen tro på at disse smelter. Siden det er langt over -1 i bilen min. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bank av deg på skoa før du setter deg inne bilen. Legg papp under golvmattene som suger opp vannet i gulvet. Legger seg fort vann under mattene siden snøen på skoa dine smelter, og renner under Nå som det er så kaldt har sikkert det vannet under mattene frosset, men sett inni ei vifte å la den gå en stund, så kommer det seg nok Og IKKE la klær etc. ligge igjen inni bilen, det gjør alt mye værre... Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 ok;) thanx, da prøver jeg papp under mattene. og btw, børster alltid av meg skoa! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er heller ikke dumt å starte bilen litt før du skal noe da, evt. kjøpe en motorvarmer med kupèvarmer Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Har tenkt på det, men høres bare lit komplesert ut. Kan du bare fortelle kort ossen den kobles til, brukes og hvor mye det koster ca ? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Aviser og papp fungerer utmerket. Putt dem på gulvmattene og andre steder om du har plass, så suger de opp vann og fuktighet =) Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har tenkt på det, men høres bare lit komplesert ut. Kan du bare fortelle kort ossen den kobles til, brukes og hvor mye det koster ca ? Du finner en del info her Lenke til kommentar
gxi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dersom du har kupèfilter kan det være en fordel å sjekke det. Det kan fylles opp med vann/is som igjen gir en stabil vanntilførsel til kupèen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå