Gå til innhold

Flytte call of duty over på ekstern harddisk uten og miste lagret data

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og spiller det nye call of duty modern warfare 2 og har også call og duty 4 da kommer spørsmålet: kan jeg flytte det call of duty 4 over på en ekstern haddisk uten og miste all lagret data? Evt. hvordan er prosedyre forog gjøre dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å kopiere over alle filene fra mappen du har lagret spillet? :)

Det har jeg gjort med det gamle cod2. Så hver gang jeg installerer det på en ny pc, så bare kobler jeg til den eksterne hdd'en og slipper å runde alt på nytt :cool:

Edit: Eller mulig jeg innstallere selve spillet på den eksterne.. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er jo det jeg lurer på da litt kjedelig og begynne på nytt og miste all lagret data

Tenkte jeg skulle kopiere alt over på ekstern haddisk men ikke sikker på om alt blir med.

Noen andre som kan bekrefte eller av krefte dette om det går

Endret av sierra93
Lenke til kommentar

prøvde dette for litt siden da jeg installerte win7, kopierte bare Players mappen og dette holdt ikke, så hele accounten ble resettet :/ så du får prøve å kopiere alt sammen og håpe på det beste:) er jo bare til å kopiere alt over på en hdd og teste det på en annenn pc for å sjekke:)

Lenke til kommentar

Det er mulig å gjøre dette (gjort det selv etter reformat), men husker ikke hvilke filer jeg kopierte. Men jeg vet helt sikkert at jeg ikke kopierte alt. Men var vel noen filer fra 2-3 forskjellige mapper jeg kopierte over.

Hvis ikke jeg husker feil så har jeg spillet på steam, så mulig det var derfor filene jeg kopierte lå på forskjellige plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...