Gå til innhold

PL: 20.1.10 v Bolton, Emirates Stadium

Arsenal 4 - 2 Bolton  

26 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      2
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      19
    • Abou Diaby
      0
    • Denílson
      0
    • Tomas Rosicky
      4
    • Eduardo
      0
    • Andrey Arshavin
      1
    • Craig Eastmond (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Come on gooners! Aldri tvil på Arsenal! Vi kommer tilbake!

Uansett. Ganske skuffet over Clichy (ja jeg vet at han er nettopp tilbake, men har så store forventninger :p ), Denilson og Eddy i første omgang. Rosicky har heller ingen veldig god omgang før de siste 5 ca. Arshavin gjør mye rett, men mye slurve pasninger til han. Lenge siden jeg har sett han løpe så mye! CEsc er suverent best som vanlig.

Har tro på 2 omgang, men det blir ikke så lett å komme seg igjennom 11 man.

Lenke til kommentar

Cesc er seriøst gud, han skaper omtrent alt for oss, og tar rundt 90% av ansvaret ute på banen. Diaby tar 10 siste prosentene, mens resten bare vandrer rundt som hodeløse kyllinger og lager straffer og taper hodedueller inne i feltet. Credz til Rozza for et herlig og viktig mål, men han slurver også en god del. Dette skal vi snu, men da må Eduardo skjerpe avslutningene sine stort. Hva faen har skjedd med the fox in the box?

Lenke til kommentar

Vi var best

i 5 min :w00t:

Veldig bra at vi fikk et mål på slutten der, uten det så hadde nok stemningen i laget vært helt anderledes i 2. omgang.

Dessverre så har vi sett dette mange ganger før: Clichy med en ræva klarering som ender i mål.

Men joda, håper selvfølgelig på at vi tar seieren, akkurat som på Reebok. GG.

Lenke til kommentar

Herlig og se Rosicky score, selv om det har vært en ustabil omgang.

Cesc er helt ram om dagen og virker å være nærmest overalt, og russern har en av de bedre førsteomgangene jeg har sett på lenge.

Synd det er mye slurv og upresise pasninger, og en håpløs takling som ga Bolton straffe.

Har uansett god tro på at vi snur dette i 2, men noen tabelltopp tror jeg vi kan se langt etter nå.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Har ikke sett kampen pga Pool Spurs men tror jeg skal se denne nå. Kan bli spennende. Og nei, jeg er ikke noen Gooner. Jeg liker dem bare 100x bedre enn Chelsea og Pool er hatlag deluxe. Også spiller de bra fotball også.

Så straffen nå, Denilson altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...