Gjest Guest_Arne_* Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper det er tull av der guter. Ville ikke tatt i en dame som ELSKET å svelge min eleksir. Nå må vi være ærlige og ikke prøve overgå Otterdamene på den andre tråden. Synes egentlig det er greit at de ser hvordan vi menn egentlig er og hvilke damer vi liker Lenke til kommentar
simpl Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 alle vet jo at gutter liker at jenter svelger, men jeg har aldri skjønt hvorfor dere egentlig liker det? Jeg kommer sikkert til å høres ut som en hore nå, men det viktigste for meg er faktisk at jenta blir fornøyd..... Så lenge det ikke innebærer en strap-on :o Lenke til kommentar
Gjest Anders And Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper det er tull av der guter. Ville ikke tatt i en dame som ELSKET å svelge min eleksir. Synes da det er bedre enn at hun avskyr å få det på/i seg. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vil a suge så greit for meg. Vil a ikke ha det i kjeften så greit for meg. Jeg kommer jo uansett. Jeg ville heller ikke hatt det i kjeften. Neste greia blir vel å spytte hverandre i skrittet Tja, men ville du gjort med en annen gutt det hun gjør med deg? Blir ikke dette litt trangsynt. Forresten er det digg med litt kroppsvæske, spytt her og der skader ingen^^ Håper det er tull av der guter. Ville ikke tatt i en dame som ELSKET å svelge min eleksir. Hva er galt med at jenta svelger, ser ikke hva som gjør jenta ekkel om hun svelger det. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ofte vil a kline med deg etterpå.. Deeeeilig snowball Endret 25. januar 2010 av Revox Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 altså, det tenner ikke meg noe spess, men er det enkleste og det lager lite søl hvor vil du ellers ha loaden? Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg føler meg MANN! Deilig følelse det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg