Aksjeleif Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei.. Jeg går for tiden første året på allmennlinja.. Her har jeg tysk som språk, men gruer meg til hver jævla time.. Læreren vår er ikke av det beste, og jeg henger som oftest ikke med faglig.. Er det noen fordel med å ha tysk mtp. studiepoeng, og er det i det hele tatt mye poeng ved å ha det? Hvilke muligheter har jeg for å skifte osv.? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tviler på det er mye å gjøre, vet at det er mulig å flytte fra den vannskelige tysken til den lettere tysken. Men du er nok desverre nødt til å ha det ut 2. klasse. Kan hende du kan bytte til franske eller spansk. Men det er nok ikke lettere enn å lære tysk. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Tviler på det er mye å gjøre, vet at det er mulig å flytte fra den vannskelige tysken til den lettere tysken. Men du er nok desverre nødt til å ha det ut 2. klasse. Kan hende du kan bytte til franske eller spansk. Men det er nok ikke lettere enn å lære tysk. Hmm. Er det mulig å komme inn på videre utdanning osv. uten tysk, og telles det i det hele tatt mye? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du må nesten ha tysk for å få gyldig vitnemål. Det einaste alternativet ditt er å gå over til eit anna språk, som latin, spansk eller japansk. Lenke til kommentar
Trondisk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er nok uheldigvis som brukerne sier over, du må nok fortsette med fransken. Har du det som B eller C språk? Hvis du har det som B språk kan du kanskje spørre læreren din om du kan bytte til C språk(som er ment for nybegynnere). Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tviler på det er mye å gjøre, vet at det er mulig å flytte fra den vannskelige tysken til den lettere tysken. Men du er nok desverre nødt til å ha det ut 2. klasse. Kan hende du kan bytte til franske eller spansk. Men det er nok ikke lettere enn å lære tysk. Hmm. Er det mulig å komme inn på videre utdanning osv. uten tysk, og telles det i det hele tatt mye? Nope, desverrre, du får ikke vitnemål uten det. men karrakterene du får teller like mye som alle andre fag. så er bare å bite tenna sammen og jobbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå