Snow Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette mangler jeg kunnskap om: Jeg har Canal Digital (via parabol),via mottaker har jeg tilgang til både tv og radio kanaler.(på TV min) Lar det seg gjøre hente/overføre/ta inn radiostasjonene til mitt steroanlegg som har en Tanberg tuner? Dersom det er mulig, vil jeg være takknemmelig for utdypende/detalj-rikt svar. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Parabolen din er nok ikke laget for å ta inn AM/FM-spekteret, så jeg vil si nei. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eneste mulighet er å koble lydutgangen på paraboltuner til stereoanlegget. Lenke til kommentar
Snow Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Parabolen din er nok ikke laget for å ta inn AM/FM-spekteret, så jeg vil si nei. takker for svar.men jeg forstår ikke helt hva du mener med,parabolen er nok ikke laget for å ta inn AM/FM-spektere. Via menyen på tv(via mottakerboks hvor parabol er tilkoblet) kan jeg både høre og lese av mange radiokanaler.Jeg undrer på hvordan dette henger sammen? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 En vanlig radio-tuner tar inn AM og FM-nettene, mens parabol-dekoderen din bruker TV-nettet. Radio over parabol er derfor ikke samme signal som radio-tuneren din tar inn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, bare ta en titt ut av vinduet og sammenlign en FM antenne og en parabol. Skal tro det er mulig å se at det er vesentlig forskjell, selv uten teknisk kunnskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå