Scooby snacks Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Jeg ser at BI ikke legger ut poenggrensene på nettet, så jeg håper noen av dere her inne kan hjelpe meg. Er det noen her som vet hva poenggrensene for ordinærkvoten er (de som ikke kommer rett fra vgs) på bachelorstudiene til BI i Oslo? Jeg har selv 45.26 poeng inkludert realfags- og alderspoeng. Det er ikke akkurat noe å være stolt over, men tror dere det holder? På forhånd takk. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette holder såfremt du ikke skal inn på siviløkonomstudiet. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Dette holder såfremt du ikke skal inn på siviløkonomstudiet. Jeg kommer til å ta master etterhvert, men i første omgang vil jeg søke meg inn på bachelor i økonomi og administrasjon. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da kommer du nok inn. Sikker kan man jo aldri være, spørs på søkertallet. Men statistisk sett kommer du inn, så jeg ville følt meg trygg hadde jeg vært deg. Lykke til Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette holder såfremt du ikke skal inn på siviløkonomstudiet. Sivøk studiet krevde 44 poeng i år. Ikke nok med det så startet en venn av meg uti september, så det skal mye til for å ikke komme inn. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette holder såfremt du ikke skal inn på siviløkonomstudiet. Sivøk studiet krevde 44 poeng i år. Ikke nok med det så startet en venn av meg uti september, så det skal mye til for å ikke komme inn. Ikke mer nei. Overraskende. Jaja, men positivt for trådstarter. Da kan du nok føle deg veldig trygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå