Gå til innhold

Mental - Den lille tråden

Anbefalte innlegg

Noen som så den første episoden som gikk på TV 2 ikveld? Hva syntes dere. Diskuter i vei.

Mental

Tirsdager på TV 2, 23.20

Mental1024_772417i.jpg

Den unge og dynamiske psykiateren Jack Gallagher må hver uke håndtere nye kriser.

Gallager gjør dette på sine egne uortodokse måter, noe som ofte fører han på kollisjonskurs med sine kollegaer.

"Mental" er en serie som utforsker hvor kompleks den menneskelige psyken kan være. Jack konfronteres i jobben med mennesker med ulike former for mentale sykdommer: Jack går på innsiden av deres plagede sinn for å finne årsaken til deres problemer, og dermed nøkkelen til å hjelpe dem med å bli frisk.

For Jack er hver pasient en gåte som må løses. Dessverre har ikke hans kollegaer ikke like stor forståelse for hans metoder.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker denne serien godt, Patrick Jane er god hovedkarakter.

EDIT: Ops, var bombesikker det var en annen god serie. Leste overskriften litt fort. Ikke Mental som er noe kjedelig wannabe-House opplegg, som Fox bare lager for å fylle opp seint midseason. I tilegg er dette en økset serie som uansett ikke er verdt i å sette seg noe særlig inn i.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Klarer ikke folk å stole på wikipedia, ved å bare bruke 2 sekunder på å sjekke kildene?

Mental er ferdig.

Eg stoler på wikipedia, eg berre gav noken sider som eg synes er bra til å sjekke datoer eller episode antall på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...