Bruno Mars Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Noen som så den første episoden som gikk på TV 2 ikveld? Hva syntes dere. Diskuter i vei. Mental Tirsdager på TV 2, 23.20 Den unge og dynamiske psykiateren Jack Gallagher må hver uke håndtere nye kriser. Gallager gjør dette på sine egne uortodokse måter, noe som ofte fører han på kollisjonskurs med sine kollegaer. "Mental" er en serie som utforsker hvor kompleks den menneskelige psyken kan være. Jack konfronteres i jobben med mennesker med ulike former for mentale sykdommer: Jack går på innsiden av deres plagede sinn for å finne årsaken til deres problemer, og dermed nøkkelen til å hjelpe dem med å bli frisk. For Jack er hver pasient en gåte som må løses. Dessverre har ikke hans kollegaer ikke like stor forståelse for hans metoder. Endret 6. januar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg liker denne serien godt, Patrick Jane er god hovedkarakter. EDIT: Ops, var bombesikker det var en annen god serie. Leste overskriften litt fort. Ikke Mental som er noe kjedelig wannabe-House opplegg, som Fox bare lager for å fylle opp seint midseason. I tilegg er dette en økset serie som uansett ikke er verdt i å sette seg noe særlig inn i. Endret 5. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Fant ut at alle 13 episodene er sendt i USA. Men er det faktisk ikke mer enn disse 13 episodene? Jaja, jeg skal iallefall nyte de 12 neste episodene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 wikipedia? http://en.wikipedia.org/wiki/Mental_(TV_series) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Ja det var der jeg så ja. Så jeg regner med at det ikke er noen flere, men jeg er usikker..? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) www.imdb.com og www.tv.com er gode sider å sjå på. Siden kan innhelde spoiler som bilder eller episode info, men eg trur ikkje det er so masse å spolere i "Mental". Du kan sjå der, begge sidene vil eg tro er ganske sikkre og oppdaterte. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1245695/ TV: http://www.tv.com/mental/show/75822/episod...age_nav;episode Endret 6. januar 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Klarer ikke folk å stole på wikipedia, ved å bare bruke 2 sekunder på å sjekke kildene? Mental er ferdig. Endret 7. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Klarer ikke folk å stole på wikipedia, ved å bare bruke 2 sekunder på å sjekke kildene? Mental er ferdig. Eg stoler på wikipedia, eg berre gav noken sider som eg synes er bra til å sjekke datoer eller episode antall på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå