verwooks Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som har noen anbefalinger? Tenkte på de variantene som ikke er så veldig dyre for min del. Minst 8 porter. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://old.prisguide.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Ja vet, men vil gjerne vite litt om folks erfaringer her. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har et par av CNet sine 8-porters switcher. Har funket fint i flere år nå. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har selv 3 stk 8 port Gbit switcher fra D-link. 2 forskjelige modeller. Har ikke hatt noen problemer med dem, og vil glatt anbefale dem. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har en slik, og har ikke hatt noen problemer med den. Det skal sies at den ikke lenger brukes til daglig, grunnet at vi har fått fastmontert utstyr som takler gigabit, så den brukes kun på LAN (av party-typen). Vi har presset temmelig stor trafikk gjennom den, og det er alltid harddiskene som blir flaskehalsen. Kunne vært veldig interessant å teste med et par SSD-disker (om ikke flere), men det får vente litt til. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har en slik, og har ikke hatt noen problemer med den. Det skal sies at den ikke lenger brukes til daglig, grunnet at vi har fått fastmontert utstyr som takler gigabit, så den brukes kun på LAN (av party-typen). Vi har presset temmelig stor trafikk gjennom den, og det er alltid harddiskene som blir flaskehalsen. Kunne vært veldig interessant å teste med et par SSD-disker (om ikke flere), men det får vente litt til. Kjøpte denne selv også. fungerer så langt bra Har ikke testet gigabit enda men .. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har hatt denne gåandes 24/7 i over eit år no. Har fungert smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå