HValder Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Er på jakt etter eit kabinett som eg lett kan ta med meg på fly til/frå England, har med meg anna bagasje også så litt av problemet er å kome meg under vektgrensa på 2x20kg + håndbagasje 8kg. MicroATX er vel mest aktuelt, planen er å køyre i5 750 og radeon 5870. Har sett på bla. Antec mini 180, det har det meste eg er ute etter, men er både for tungt og for stort. Eit hvilket som helst kabinett er egentlig greit, men det må vere mindre enn 55x40x23 cm og veie så lite som mogleg. Budsjett ubegrensa, målet er berre mest mogleg ytelse i eit lite kabinett. Endret 6. januar 2010 av HValder Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sharkoon Temptation [Info Sharkoon] Sharkoon Rush [Info Sharkoon] Thermaltake LANBOX Lite [Info Thermaltake] Lian Li PC-A03 [Info Lian Li] Lian Li PC-V351B [Info Lian Li] Skulle jeg selv brukt penger, ville de gått til Lian Li PC-V351. Lian Li er kjent for kvalitet. Laget av aluminum som holder vekten nede. Har plass til lange skjermkort. Støydemping. Uttagbart Hovedkort brett. Alle vifter følger med ferdig montert. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Lian Li PC-V351 ser ut som det beste av dei du kom med, men det blir litt upraktisk med såpass firkanta utforming. Kan ikkje sei eg har sansen for løsninga med å kunne plassere optiske drev på begge sider, tar berre opp unødvendig mykje plass. Nokon som har erfaring med Shuttle sine Barebone løsninger? Har sett litt på Shuttle XPC SX58H7. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 lian li v351 er ei flott kasse! bygde akurat en pc i en slik for modern. om du tar var på kassa så er det helt greit å ha 2 kolli under vekta liksom Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) http://www.lan-gear.com/ Den kommer jeg kjøpe etter hvert. Har Lian Li PC-V351 nå, men Får ikke plass til ATI 5970 og tungvint med CD-rom på siden. Lan-gear har mulig het for større kjølere en Lian Li PC-V351. Lian Li PC-V351 blir for varm med 4870x2 og I7 3.3Ghz. Dem kommer vist med BAG og, etter hvert. Endret 9. januar 2010 av Agrophel Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 wow lan gear kassa var snasen! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det der ser ut som eit betre alternativ ja. Har det vore nokon testar av det enda? Nok av kabinett som ser dandy ut, men som ikkje dug til noko. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kabinettet kom bynnelsen på december. men du kan lese litt om det på http://www.hardforum.com/showthread.php?t=...817&page=56 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Kva med http://www.pcdesignlab.com/Product-Qv2E ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå