hihovda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hei jeg er blitt stor fan av Hero etter at jeg fikk denne litt før jul. Kjempetelefon. Men som så mange andre har jeg hatt problemer med å få synket den mot windows. Til slutt fant jeg løsningen på Android Forums, om enn noe dårlig forklart. Så her er det (forhåpentligvis enkelt og greit forklart). - når du installerer HTC sync fra HTC sine hjemmesider så får du opp en feilmelding som begynner med at den ikke kan finne en driverfil i program files kalt XP_x86. - grunnen er at den ikke ligger i "program files", men i "programfiler" - gå inn i "programfiler" under harddisk c: - klikk deg så inn i mappen "HTC" - klikk deg inn i "HTC Driver", deretter "Driver Files" - så går du inn i mappen "XP_x86", markerer alle filene og kopierer disse - opprett så nøyaktig de samme mappene under "program files" (c:/programfiles/HTC/HTCDriver/DriverFiles/XP_x86) - så limer du inn filene du kopierte fra opprinnelige stedet - av-installer så "HTC sync" og pass på at alle filer er slettet fra "Programfiler" (NB! Behold filene under "Program Files") - så installerer du på nytt, re-starter maskinen og telefonen om nødvendig (det var det hos meg) og så skal alt være i orden Dette er veldig enkelt og ikke noe hokus pokus. Når jeg først skjønte problemet var det gjort på 10 minutt. Lykke til! vh Håkon Endret 5. januar 2010 av hihovda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå