mge Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Godt nytt år! På svart Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Utrolig stilig bilde! Fikk jaggu lyst på champis gitt. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Stilig bilde må jeg si men dette vekket litt elendige minner fra nyttårsaften for Champis er noe kødderi..hehe. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Veldig tøft bilde, men jeg mener fokuset burde ha vært på den fremste flaska her. Et alternativ hadde vært litt mindre blender for å med alle flaskene. Men dette er bare min mening. Likte dette uansett. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Enig i at den første flaska burde vært i fokus. Blikket mitt blir dratt mot den. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 enig med de andre, tipper du har skrudd objektivet (antagelig nikkor 50mm f/1.4) til minimum dybdeskarphet (de fleste skrur gjerne parametere til maks. eller min.) istedet for å finne en riktig verdi, som jeg synes burde vært å fått hele forgrunnen i fokus. Tror du kan få til det uten å ødelegge perlesnorene i bakgrunnen. ellers bra motiv og fint fargespill og bra komposisjon! Spesielt fint med blåfargen i bakgrunnen. Kunne kanskje "vasket" glassene rene i etterbehandlingen (spesielt det til venstre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå