Gå til innhold

Fra Vista 32-bit til Windows 7 64-bit

Anbefalte innlegg

Hei.

Mulig det ligger liknende tråder ang. samme problem, men jeg er veldig ny på denne fronten, og det hadde vært så fint om noen kunne svare meg på spørsmålet.

Jeg har en Vista 32-bit som fulgte med pc'en.

Jeg vil ha Windows 7 64-bit.

Jeg kjøpte en Windows 7 pakke hvor det står:"Oppgradering utformet for Windows Vista".

Når jeg setter inn 64-bits platen, får jeg en feilmelding om at pc'en min ikke støtter det, så jeg instalerte 32-bit.

har jeg noe mulighet for å få 64-bit?

Har Asus p5n-d hk som det står kan ta windows 7.

Har Ic2d e8500 3,16ghz

og 4 gb RAM.

Pc'en min kan klare 64-bit.

Kan noen være så snille å svare på spørsmålet mitt, eller fortelle meg hvordan jeg gjør det?

helst ikke bruk så avanserte ord <3

Lolipopis sendes i posten til personen som hjelper meg til å få intalert Windows 7 64-bit.

Hilsen Axel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må nok gjøre en full reinstallasjon hvis du skal gå over fra 32bit til 64bit.

me like.

Hvordan utføres dette?

når du kommer til menyen om du vil velge update eller customized install, velger du custumized install.. også sletter du partisjonen("harddisken") som Windows 7 ligger i, og da får du en tom partisjon, da installerer du Windows på den (legg merke til at dette sletter ALT på partsijonen så ta backup) også etter install hvis du ikke er dataflink, må du laste ned drivere, dette kan du gjøre på forhånd og brenne det på en CD eller etterpå fra en annen datamaskin, anbefaler å brenne det på CD før install, sånn at du har det til framtidig bruk :) men også etter installen er ferdig så installerer du driverne.. Drivere finner du som vanlig på produsenten sin hjemmeside, under Service & Support-->Drivere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...