FireNacho Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Noen(mange) av mp3ene mine er litt ødelag, dvs. at kbps'en hopper frem og tilbake mellom to tall. Dette medfører at spillet og sånt hakker hvis disse mp3ene skulle komme til å spilt. Finnes det et program som fikser disse mp3ene ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Bitrateviseren pleier og hoppe litt opp og ned hvis det er en VBR-enkodet fil. Du er sikker på at disse er CBR? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Constant Bit Rate, i motsetning til Variable Bit Rate. Se på File Info i Winamp, MPEG Info, rett under MPEG 1.0 layer 3-tingen. Lenke til kommentar
FireNacho Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Det var en VBR ja. Men kan du gjøre om VBR til CBR ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg tror nok du kan gjøre det med f.eks CDex, men hvorfor vil du gjøre det? Det er ikke særlig smart. Uansett, mp3-ene dine er ikke ødelagt hvis de er VBR. At spill krasjer mens du spiller av slike, er vel en smule rart. Du kan prøve en annen mp3-spiller, Winamp er av og til litt b0rk b0rk. Lenke til kommentar
FireNacho Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Det er ikke det at spilla krasjer. Jeg spiller mye Diablo II LOD på nettet og det 'lagger' når de MP3ene spilles av. Velvel jeg får nok laste ned nye eller slette dem, er ikke så farlig. Hadde bare vært fint om jeg kunne konverta dem eller no. btw, Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jammen, jeg sier jo at du kan konvertere dem. Det er ikke farlig eller noe, det er bare det at det kan høres jæv|ig ut. Men det koster deg ingenting hvis du prøver, vettu. Last ned CDex, og bruk MPEG->MPEG-knappen. http://www.cdex.n3.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå