Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Hamachi

Anbefalte innlegg

Hei,

mine venner og jeg prøver å spille age of empires over hamachi, men hamachi funker selvsagt ikke.

Jeg setter opp en hamachiserver, og mine venner joiner, men så på hver person lyser det blått, og det står : relayed tunnel. Da finner vi altså hverandre ikke på age of empires..

Føler det er mange som klager på det nye hamachi, men har aldri klart å funnet et skikkelig svar...

Ps. Jeg har et modem-og-router i et, hvis det skulle hjelpe..

Mvh. Andreas

Endret av Ayjay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet og oversatt fra Hamachi siden

Hva betyr gul / cyan (blå) statusindikatoren i LogMeIn Hamachi?

Gul eller cyan status betyr at Hamachi ikke kan etablere direkte peer to peer tunnel mellom deg og respektive Peer. Dette er ikke en feil, men en gjenstand av kjerneprøver fra Hamachi teknologien som skjer i rundt 3-5% av alle tilfeller.

Den underliggende årsaken er en kombinasjon av NAT / ruter / brannmur enheter i begge ender. Derfor kan du se tilfeller der for A, B og C, at A kan snakke til B, B kan snakke med C, men A kan ikke snakke til C.

Trinnene nedenfor vil tillate deg å overvinne dette problemet. Kontroller at du har den nyeste versjonen av Hamachi før du fortsetter.

Alternativ # 1 - Port Forwarding

Velg en UDP port, si 12345

Videresend denne porten fra nettverkets grensesnitt på din ruter til den maskinen som kjører Hamachi.

Informasjon om port videresending for din ruter kan du finne på http://portforward.com

Åpne Hamachi innstillinger, gå til avansert konfigurasjon, og angi UDP-port til 12345.

Reconnect Hamachi

Hva dette alternativet gjør, er at det tvinger Hamachi å bruke den angitte UDP-porten som en lokal port for all sin peer to peer trafikk.

Alternativ # 2 - (hvis det ikke allerede er på Premium eller en prøveversjon)

Oppgrader til en premium konto og systemet vårt vil ta seg av videresending

trafikken mellom deg og andre mennesker når ingen direkte tilkobling er

tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...