memynita Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vurderer å skaffe meg parabol ifra viasat med viasat plus hd dekoder,noen som vet om dette kan kjøpes i butikk eller bare direkte ifra viasat?? Vet at det går fint å kjøpe diverse mottakere til Canal Digital i butikker,så lurte på om det gikk an å gjøre det samme når det gjaldt Viasat Håper på svar Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei. Du finner VIASAT dekodere i butikkene, men disse selges jo med abonnement, hvis du ikke har det fra før. Har du abonnement og skal oppgradere er det nok enklest å kontakte VIASAT selv, men det er mulig du får ordnet dette i butikk / hos forhandler. Prisen blir nok den samme, men du slipper postforsendelse. VIASAT's HD PVR har jeg hatt litt blandet erfaringer med, min har låst seg flere ganger når det har vært store variasjoner i signalkvaliteten. Dette skyldes nok en ikke helt perfekt innstilt parabol. Bildet og lyden klipper, og hvis det blir ille så fryser alt og jeg må trekke ut strømmen. Ellers er boksen genial! I dag kommer TV2 HD, skal suse hjem snart å se hvor den er havnet i kanallisten. VOD-tjenestene (filmnedlasting via internett) er også genialt. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Viasat HD PVR bruker bl.a Pace TDS855NV tuneren som er noe halvferdig søppel! Lenke til kommentar
cb750f Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Viasat HD PVR bruker bl.a Pace TDS855NV tuneren som er noe halvferdig søppel! Hva får deg til å si dette?!?! Jeg har hatt denne mottakeren siden den kom på markedet og har hatt minimalt med problemer. Funksjonaliteten til denne er jo helt genial. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vel, som nevnt i denne posten så har jeg ikke vært annet en plaga med denne tuneren. Værste produktet fra Viasat jeg har vært bort i til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå