Sund Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hei. Har kjøpt ny TV og ønsker å kjøpe hjemmekino til denne. Helst med Blu Ray, og ønsker at det passer med design fra TV'n. Prisklasse 2000 - 4000,- Ønsker eventuelt noe slik. http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/los...-hoyttalerpakke Men dette kan jeg ikke noe om! Link til TV: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=496061 Takker for svar! Edit: PS3 skal også kobles til. Endret 5. januar 2010 av Sund Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Først og fremst, den pakken du linker til, inneholder ikke Blu-ray spiller og koster dobbelt så mye som den prisen du kunne tenke deg... Pakke-tilbud som inkluderer Blu-ray spiller er vanskelige å finne under 4000, i hvert fall om lydkvaliteten skal stå til bildekvaliteten. Du kan jo tenke deg at en Blu-ray spiller koster i underkant av 2000 kr og da blir det lite igjen til 2 front høytalere, 2 surround, 1 senter og 1 subwoofer. Dessuten har du jo PS3, som fint kan brukes som Blu-ray spiller, så siden du uansett skal koble denne til, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke den som Blu-ray spiller. Skal du ha en skikkelig bra pakke, kan jeg anbefale denne. Ja, den koster mye (7990 kr + frakt), men vil nok holde i mange år fremover. Recieveren er også av ganske god kvalitet, som takler omtrent alle nye HD lydformater og har en bråte med innganger til f.eks PS3, Blu-ray spiller osv. Hvis du vil ned en prisklasse, til 4.790 kr, er denne bra. Høytalerne er helt greie og recieveren er lillebroren til den jeg linket til tidligere og Onkyo recievere er kjent for å være gode. OBS! Denne pakken er uten subwoofer! Hvis du vil enda en prisklasse ned, er nok den beste løsningen en pakke fra Elkjøp eller noe, uten reciever. Reciever er dyrt, men er hjerte i en bra hjemmekino. Hvis du har noen spørsmål til det jeg har skrevet, bare spør . EDIT: Fant også denne pakken, til 3.990 kr (+ frakt) som inneholder egentlig alt du trenger, utenom Blu-ray spiller (som du forsåvidt har fra før av). Vær oppmerksom på at recieveren ikke støtter mer enn 5.1 kanaler, altså "vanlig" surround. Dvs. at skulle du oppgradere annlegget i fremtiden, ved å legge til 2 ekstra høytalere (7.1 - tilgjengelig på flere og flere Blu-ray filmer), ville du også trenge en ny reciever. Jeg har også en nice Blu-ray spiller til deg, om du skulle ønske å kjøpe dette. Denne er en billig spiller til bare 1.490 kr (+ frakt) som har støtte for Deep Colour, oppskalering av DVD til 1080p (full HD), avspilling av .mkv filer (ikke mange spillere som har dette!) og BD-live. Endret 6. januar 2010 av EirikYeah Lenke til kommentar
Sund Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Ohh, fikk sykt lyst på den du linket til først. Kan legge til noen tusen, men trodde det var vanlig med DVD/Blu Ray spiller var med på sånne pakker. Funker fint med PS3 ja. Må tenke litt på den første der. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå