Bayne Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvor tidlig kan et barn gå i barnehage? tenker da ikke på hvor tidlig et barn bør men hvor tidlig et barn kan (i følge norsk lov) Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tror det er 2 år, men husker ikke helt. Sønnen min begynte veldig tidlig, tror det var 2 år. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er nok tidligere. En jeg er onkel til fyller ikke 2 år før mars, og har vært i barnehagen en stund nå. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Min sønn begynte i barnehagen før han var fylt året, og jeg vet det var andre under året som går/gikk i barnehagen. Det greieste er vel kanskje å høre med den aktuelle barnehagen (eller kommunen) om hvilke regler som gjelder? Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vet ikke eksakt mimimumsgrense, men det er 1-2 barn på avdelingen til ungen min som er 10mnd. Lenke til kommentar
Bayne Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 da får jeg høre med den lokale barnehage... hadde håpet å slippe å måtte ut i kulda... men men. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 De har sikkert et telefonnummer, så slipper du å fryse Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Datteren min var i barnehage fra hun var 10 måneder, sønnen min fra han fylte 1 år. Det er nok egentlig helt opp til barnehagen / kommunen. Endret 8. januar 2010 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå