Mrfail Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 OG er opp og ned med sug.. Har en boks ståenes her som er av sorten "onico". Uten tobakk eller nikotin.. Er det bra å ta det? eller ødelegger det alt og får meg til å begynne igjen? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du holder deg så absolutt lenge som du overhodet klarer. Få du lyst på snus tar du deg et eple eller noe rart noe.. Men MÅ du.. Så tar du Onico 3 dager er ikke så veldig mye.. Du må passe godt på i noen uker før du kan være ganske siker på at du klarer deg. Det er ikke bare nikotinen som gjør at du(jeg i alle fall) har lyst å snuse Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fant ut at jeg skal prøve å slutte å snuse selv. Har ikke tatt en snus i hele dag. Er veldig fristende å ta en nå. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Fant ut at jeg skal prøve å slutte å snuse selv. Har ikke tatt en snus i hele dag. Er veldig fristende å ta en nå. sjæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå