Ragglefanten Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 det er noen som setter ulovelige teiner her så skall jeg anmede han eller rappe de 2 teinene hans og vist jeg ser flere anmelde han sparer han jo for en stor bot med og ta teinene og jeg får 2 gratis teiner ? hva hville dere gjort det er noen som setter ulovelige teiner her så skall jeg anmede han eller rappe de 2 teinene hans og vist jeg ser flere anmelde han sparer han jo for en stor bot med og ta teinene og jeg får 2 gratis teiner ? hva hville dere gjort er jo ikke dyre teinene da Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ville selfølgeligt tatt teinene.. men, vis du vet hvem duden er, er det jo alltids gøy å se noen betale store bøter... hehe... På en annen side er det jo ikke låv å stjele Følg magefølelsen Lenke til kommentar
Ansats Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 det er noen som setter ulovelige teiner her så skall jeg anmede han eller rappe de 2 teinene hans og vist jeg ser flere anmelde han sparer han jo for en stor bot med og ta teinene og jeg får 2 gratis teiner ? hva hville dere gjort det er noen som setter ulovelige teiner her så skall jeg anmede han eller rappe de 2 teinene hans og vist jeg ser flere anmelde han sparer han jo for en stor bot med og ta teinene og jeg får 2 gratis teiner ? hva hville dere gjort er jo ikke dyre teinene da Du kan ikke ta noe som ikke er ditt.Og hva vil du med de teinene som er ulovlige.Du kan heller ikke bruke dem hvis ikke han kan. Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 det er noen som setter ulovelige teiner her så skall jeg anmede han eller rappe de 2 teinene hans og vist jeg ser flere anmelde han sparer han jo for en stor bot med og ta teinene og jeg får 2 gratis teiner ? hva hville dere gjort det er noen som setter ulovelige teiner her så skall jeg anmede han eller rappe de 2 teinene hans og vist jeg ser flere anmelde han sparer han jo for en stor bot med og ta teinene og jeg får 2 gratis teiner ? hva hville dere gjort er jo ikke dyre teinene da Du kan ikke ta noe som ikke er ditt.Og hva vil du med de teinene som er ulovlige.Du kan heller ikke bruke dem hvis ikke han kan. sant nok og jeg kan bruke teinene bare markere de med navn og nummer så er det fult lovlig dette hadde han ikke gjort derfor ble de ulovlig Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Du kan ikke ta noe som ikke er ditt.Og hva vil du med de teinene som er ulovlige.Du kan heller ikke bruke dem hvis ikke han kan. Kan jo ta noe som ikke er ditt, ja det er uloveligt, men hvem bryr seg? (ikke jeg) uansett hva valget blir: Lykke til Endret 10. januar 2010 av Thorbørn Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 er jo ikke sikkert fyren vet at man må merke de.. jeg viste det ikke før nå så det er sagt.. si ifra til han at det er ulovelig, da blir han sikker glad for at noen sa i fra. tenk om det var deg? Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 er jo ikke sikkert fyren vet at man må merke de.. jeg viste det ikke før nå så det er sagt.. si ifra til han at det er ulovelig, da blir han sikker glad for at noen sa i fra. tenk om det var deg? pappa sa han er tatt for dette før så det vet han Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville ikke ha tatt noe som ikke er mitt. Har ikke samvittighet til å gjøre det. Hva med å si til fyren at du vet at han har ulovlige teiner ute, og at du anmelder han dersom dette fortsetter? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 finn ut hva han heter, så merker du de med navnet hans! Da kan du ha god samvittighet! ;P Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 vet da svarte hva en teine er engang... <______< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det beste man kan gjøre er IMHO å fotodokumentere de ulovlig utsatte teinene og så ta dem opp og levere dem til politiet sammen med bildematerialet. Hvis noen kommer og klager på at man har tatt teinene deres da så er det bare å henvise dem til politiet. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) vet da svarte hva en teine er engang... <______< Da trenger du vel ikke å svare i denne tråden, å vise hele verden at du ikke vet hva en teine er? Endret 1. februar 2010 av KattaErDau Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det beste man kan gjøre er IMHO å fotodokumentere de ulovlig utsatte teinene og så ta dem opp og levere dem til politiet sammen med bildematerialet. Hvis noen kommer og klager på at man har tatt teinene deres da så er det bare å henvise dem til politiet. ja tror jeg gjør det vet da svarte hva en teine er engang... <______< en teine er ett redskap/ felle som brukes til og fange fisk og krepsdyr Endret 1. februar 2010 av thebombmaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå