henrikmisje Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei, På sesjon fikk jeg 4\9, var matten som trakk meg ned, feilberegnet tiden. Fikk 9 på allt annet. Jeg lurer da på om jeg blir random plassert på en førstegangstjeneste de velger? Vil gjerne gå noe jeg selv velger og har lyst til Takker for svar Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mest sannsynlig faller det på førstevalget. Om du har 9/9 på alt annet ligger du over gjennomsnittlig gjennomsnitt Lenke til kommentar
henrikmisje Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg mener på hele den teoretiske delen, det var der jeg fikk 4, og måtte få 5 sa de, i hvertfall for å utdanne meg i millitæret, men det har jeg ikke tenkt til. De sa på sesjon at jeg måtte få over 4 for å selv velge førstegangstjeneste eller noe, kan dette stemme? Vil ikke bli satt opp på noe drit på førstegangstjenesten Endret 5. januar 2010 av henrikmisje Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Tviler sterkt på at du blir satt opp på noe 'drit'. Jeg vil tro du får det du ønsker deg. Endret 5. januar 2010 av tgnedal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå