Gå til innhold

Noen tips til nedlasting?

espinho

Anbefalte innlegg

1. Jeg skal snart til østerrike og vil ha med meg noen serier på dataen så ønsker å laste ned noe.. har tidligere brukt mininova, men ser ut til at denne har møtt samme sjebne som Pirate Bay(bortsett fra at Pirate Bay enda er oppe å går..) Ønsker helst ikke laste ned fra Pirate Bay, men leter etter det beste nettstedet! Noen forslag?

Det er snakk om serier og filmer som f.eks How I met your mother, Entourage og To fast to furius bare for å ta noen eksempler som ikke er av de største.. Bruker uTorrent og kommer ikke til å bytte!

2. Jeg ser på serier på dataen min, og har lenge brukt surfthechannel med tilleg fra illimitux så jeg får ubegrenset tid på megavideo. Finner ikke lenger episodene på Megavideo fra f.eks How I met your mother. Er det dataen eller er det Megavideos som står bak dette problemet? brukte så watchxonline.com i noen timer før det ikke virket der heller.. har hatt litt problemer med nettet, men tror ikke det er problemet i dette tilfelle. Noen forslag?

Håper på svar uansett hva :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
beste svaret du får på dette forumet er at tråden ikke følger forumets regler og blir stengt så snart en moderator ser den ;)
Om jeg hadde sagt det ville det vært det samme som å svare på dettte forumet.
Dette er helt riktig, ti poeng til deg! Neste gang kan du jo selv rapportere for å hjelpe oss enda bedre? ;)

Var såpass strengt ja.. krysset fingrene og håpet på det beste.. vet du hvor jeg kan få hjelp til slikt?
Det hjelper lite å krysse fingrene. Det eneste som hjelper i slike situasjoner er å lese gjennom retningslinjene en gang til. Derfor gir jeg deg muligheten her:

- Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende:

# - Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

Strengt? Dette er langt mindre strengt enn det som kan være straffen for de som piratkopierer. Se heller på dette som beskyttelse ;)

Reaksjoner på moderering gis ved å sende meg en PM, denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...