iSimen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Heisann, syns det er så bra ragdolleffekter i spillet at jeg liker å kjøre litt "selvmordsbombing", men syns at det er så ræva eksplosjon på granaten, så lurte på om det gikk ann å endre eksplosjonen til den samme som rocketlauncheren har? Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 HAHA geinialt snakker vi pc,ps3 eller xbox? går sikkert ann... lykke til.. (om du får det til film det å legg det ut på youtube og send link ) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Pc, Så klart. Men jeg spør om det går ann, noen som vet? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/tools/1827 Mener denne kan endre damage for hvert våpen. Have fun Endret 6. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jo takk for linken, men mente egentlig å endre eksplosjonen til rocketlauncheren. Endre modell og slik. Får se om det går Endret 6. januar 2010 av LanSi Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Funka fint den der Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 nå som vi er inne på GTA området.. Noen som vet hvor jeg kan få demoen til San Andreas? (pc) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jesus, ikke hijack tråden min, ta det i en egen tråd. Forøvrig finnes det ingen demo for noen GTA spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå