VD Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Jeg føler meg ganske stødig på java men mitt store svake punkt er GUI. Klarer fint grunnleggende ting med Flow, Grid og BorderLayout liksom (men også her er det ganske begrenset) Noen som kan anbefale en bok til meg eller en side med kodeeksempler på? helst en bok eller nettside som kan gi meg koden i helhet (da lærer jeg best) Tusen takk for tips. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sjekk ut : http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_Widget_Toolkit Om du skulle være interessert i Android GUI utvikling : Android SDK GUI examples Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Prøv Netbean's GUI designer. Det fungerer omtrent på samme måte som Visual Studio's Designer. Dra og slipp knapper, layouts, paneler og andre ting, og definer event metoder automatisk. Bør få til gode eksempler da. Lenke til kommentar
___ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg føler meg ganske stødig på java men mitt store svake punkt er GUI. Klarer fint grunnleggende ting med Flow, Grid og BorderLayout liksom (men også her er det ganske begrenset) Noen som kan anbefale en bok til meg eller en side med kodeeksempler på? helst en bok eller nettside som kan gi meg koden i helhet (da lærer jeg best) Tusen takk for tips. Sjekk ut JavaFX. Er ganske morsomt i grunn. Werner Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei. Jeg føler meg ganske stødig på java men mitt store svake punkt er GUI. Klarer fint grunnleggende ting med Flow, Grid og BorderLayout liksom (men også her er det ganske begrenset) Noen som kan anbefale en bok til meg eller en side med kodeeksempler på? helst en bok eller nettside som kan gi meg koden i helhet (da lærer jeg best) Tusen takk for tips. Sjekk ut JavaFX. Er ganske morsomt i grunn. Werner her er et kult værktøy hvis du jobber med android: http://www.droiddraw.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå