lessis Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Det var en flott "sommerdag", men høsten er i anmars. Se at bjørka har begynt å då gule blader. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 uke 40 Høsten er kommet for fullt med regn og tåke. Rett forann utsikten min i dag står det en stygg gravemaskin. Forsøkte å unngå den, men for å få sånn noen lunde likt utsnitt, måtte den med. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Denne søndagen ble virkelig vanskelig. Sola sto rett inn i objektivet. Selv med beskyttelsen på objektivet ble det mange bilder med solspor på bildet. Hvordan det blir de neste ukene når sola står enda lavere tør jeg ikke tenke på. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Siste dagen i oktober og klokka var skrudd en time tilbake, så sola ble ikke noe problem i dag. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 En siste innspurt på denne utfordringen. At jeg skulle være bortreist så mange søndager i året som har gått var ikke i min villeste fantasi ved årets begynnelse. Et bilde lagt inn noen uker for sent. Uke 47 uke 51 Da var denne utfordringen unnagjort. Neste søndag er jeg bortreist. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer med gjennomføringen. Det ble jo en del variasjon igjennom et år. Flott at du fikk med flyet i sommer; jeg kan godt forstå at de ikke alltid er like populære. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gratulerer med vel gjennomført Lessis! Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke holdt ut... Håper det kommer time-lapse og / eller montasjer. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gratulere med flott gjennomføring. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer med vel gjennomført Lessis! Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke holdt ut... Håper det kommer time-lapse og / eller montasjer. Det står ingenting i utfordringen om time-lapsing eller montasje, så det kuttes for min del. Takk for gratulasjonene om vel gjennomført utfordring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå