lessis Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Denne utfordring kan bli morsom å være med på. Melder meg på som pingle, men tror det kan bli flere bilder enn et pr. måned. Skal forsøke å ta et bilde hver søndag jeg er hjemme og på samme tidspunkt på dagen. Har allerede tatt det første, men får ikke tid nå å legge det inn. Reiser i morgen tidlig til et sted som har over 40 gradere høyere tempertur enn her i kveld (-20,6) Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Søndag den 3. januar rundt kl. 1600 så det slik ut fra mine vinduer. Søndag den 17. januar var det ikke så fin himmel, men måtte jo ta et likevel. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Nå vil jeg ha bedre vær og ikke dette med lave skyer og kaldt! Tatt 24. jnuar. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Søndag 31. januar. Nå har det blitt lysere enn tidlig i januar. Var 10 minutter senere enn siste ukene, men ville likevel ta bildet. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 7. februar Det var vanskelig å få til et bilde som så noenlunde bra ut i motlyset. Sola sto rett på. Måtte opp i F/22. De forrut er tatt med F/7.1 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Søndag 21. februar. Ikke så knall blå himmel som for 14. dager siden, men ser at solen står høyere oppe på himmelen i Det er morro å følge med utviklingen. Var i Kr.sund sist søndag og fikk ikke tatt bilde. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Det begynner å bli kjedelig med det samme motivet uke etter uke. Ikke mye som skjer, bare sola når den er fremme som er høyere på himmelen. Ser frem til at det blir andre farger enn hvitt og gråfarger. 14. mars 21. mars Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er kanskje kjedelig med samme motiv uke etter uke, men det er ganske moro å se på - selv et så kjedelig motiv. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 29. mars En skyet og grå søndag igjen..... Nå blir det 3 uker til neste gang. Er ikke hjemme på terrassen de neste søndagene. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Endelig et bilde uten snø. Nå er det blitt vår her. så hvitveis for første gang i går. Håper på et grønnskjær neste gang jeg kommer ut med et bilde. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Endelig er det blitt et grønnskjær ute. Bildet er tatt 16. mai. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå så det rent trivelig ut. Med unntak av den grå himmelen da ... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Nå så det rent trivelig ut. Med unntak av den grå himmelen da ... Værmeldingen ser brukbar ut for førstkommende søndag, da håper jeg på sol og blå himmel. Kunne tenke meg å vri meg litt og vise utsikten fra venstre og høyre også, men utfordringen var et sted hele året til samme tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå så det rent trivelig ut. Med unntak av den grå himmelen da ... Værmeldingen ser brukbar ut for førstkommende søndag, da håper jeg på sol og blå himmel. Kunne tenke meg å vri meg litt og vise utsikten fra venstre og høyre også, men utfordringen var et sted hele året til samme tid. Det kan du løse ved å legge tilleggsbildene i en spoiler, eller ved å lage et panorama-bilde ved å sette sammen flere. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Nå er det blitt sommer. Bildet er tatt 23. mai. Så var det noen uker jeg ikke var hjemme. Dette bildet er fra 13. juni. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Flotte utsiktsbilder, lessis...likte best det første (23.mai) Lenke til kommentar
lessis Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) 20 juni Nå er det nesten midtsommer. I dag var det varmt og godt ute. Blå himmel og godværsskyer. Det er nå jeg skulle tatt utsiktsbildet, for nå er det måne der, men ikke full. Måtte ut og ta bilde med månen. edit: lagt til et bilde Endret 20. juni 2010 av lessis Lenke til kommentar
lessis Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 27. juni Legg merke til flyet på himmelen. Må innrømme at de støyer en del. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 27.juni: Flott bilde....hører ikke lyden da, heldigvis Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 18. juli 25. juli Det er stor forskjell på temperaturene på disse bildene. Den 18. var det sol og det var godt og varmt. Den 25. regnet det og det var surt. Forsøkte å få med regnet, men det var ikke så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå