Gå til innhold

Årsutfordring 2010: ein stad, eit år - lessis - min utsikt

Anbefalte innlegg

Denne utfordring kan bli morsom å være med på.

Melder meg på som pingle, men tror det kan bli flere bilder enn et pr. måned. Skal forsøke å ta et bilde hver søndag jeg er hjemme og på samme tidspunkt på dagen. Har allerede tatt det første, men får ikke tid nå å legge det inn. Reiser i morgen tidlig til et sted som har over 40 gradere høyere tempertur enn her i kveld (-20,6)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det begynner å bli kjedelig med det samme motivet uke etter uke. Ikke mye som skjer, bare sola når den er fremme som er høyere på himmelen. Ser frem til at det blir andre farger enn hvitt og gråfarger.

14. mars

post-172535-1269637528,469_thumb.jpg

21. mars

post-172535-1269637584,1421_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Nå så det rent trivelig ut. Med unntak av den grå himmelen da ...

Værmeldingen ser brukbar ut for førstkommende søndag, da håper jeg på sol og blå himmel. Kunne tenke meg å vri meg litt og vise utsikten fra venstre og høyre også, men utfordringen var et sted hele året til samme tid.

Lenke til kommentar

Nå så det rent trivelig ut. Med unntak av den grå himmelen da ...

Værmeldingen ser brukbar ut for førstkommende søndag, da håper jeg på sol og blå himmel. Kunne tenke meg å vri meg litt og vise utsikten fra venstre og høyre også, men utfordringen var et sted hele året til samme tid.

Det kan du løse ved å legge tilleggsbildene i en spoiler, eller ved å lage et panorama-bilde ved å sette sammen flere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

20 juni

Nå er det nesten midtsommer. I dag var det varmt og godt ute. Blå himmel og godværsskyer. Det er nå jeg skulle tatt utsiktsbildet, for nå er det måne der, men ikke full.

post-172535-1277069122,6016_thumb.jpg

Måtte ut og ta bilde med månen.

post-172535-1277069865,9732_thumb.jpg

edit: lagt til et bilde

Endret av lessis
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

18. juli

post-172535-1280066996,2088_thumb.jpg

25. juli

post-172535-1280067059,4549_thumb.jpg

Det er stor forskjell på temperaturene på disse bildene. Den 18. var det sol og det var godt og varmt. Den 25. regnet det og det var surt. Forsøkte å få med regnet, men det var ikke så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...