Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i pungen, og er redd for at det er noe farlig :(

Gjest -anom-

Anbefalte innlegg

Gjest -anom-

Heisann, den siste timen har jeg hatt smerter i pungen, det er ømt der på en måte, og jeg har problemer med å urinere, noen som vet hva dette kan være ? Det har også kommet en slags ujevn "kul" under den venstre testikkelen, det er forresten der jeg har smertene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en tur til legen :) selvom det kanskje ikke er noe farlig så er det veldig greit å bare dra til legen for å sjekke ;) jeg var hos legen å måtte si at jeg fikk vondt når jeg onanerte.. Flaut, men uansett de har taushetsplikt og de har sett og hørt om flauere ting før. Det er jo en grunn til at det finnes leger ;)

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Hvorfor er du i grunn redd for det? Greit at det er flaut. Men sånn er vi mennesker skapt. Far, eller oldefar er hverken skapt annerledes enn oss, så vi alle faller under samme skapelse. Samt at det er da ikke din skyld at du har vondt i stellet.

Hvis man er såpass voksen så vil alle forstå at det beste er å ta kontakt med en person som har kunnskaper om dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg hadde 8 forskjellige leger / doktorer / sykepleiere (hva er egentlig forskjellen?) Som tok på juvelene mine, før de kom fram til at det ikke var noe gale:P

Jeg hadde 3 før jeg lå på operasjonsbordet under et døgn fra første tur til legevakta der den mannlige legen konkluderte med at ingenting var galt, dagen kjørte min mor meg ned for ultralyd og det første legen gjorde var å sende meg til sykehuset. Seinere på kvelden var jeg opperert og alt var bra. Ting skjer raskt når unge mennesker står i fare for å bli sterile, jeg ville oppsøkt lege asap, en gang for mye er bedre enn en gang for lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...