Gjest -anom- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Heisann, den siste timen har jeg hatt smerter i pungen, det er ømt der på en måte, og jeg har problemer med å urinere, noen som vet hva dette kan være ? Det har også kommet en slags ujevn "kul" under den venstre testikkelen, det er forresten der jeg har smertene Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gå til legen. Det er det luraste du kan gjere. Om du er flau, skal eg love deg at legen har sett/hørt flauare ting før. Han har også taushetsplikt Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ta en tur til legen selvom det kanskje ikke er noe farlig så er det veldig greit å bare dra til legen for å sjekke jeg var hos legen å måtte si at jeg fikk vondt når jeg onanerte.. Flaut, men uansett de har taushetsplikt og de har sett og hørt om flauere ting før. Det er jo en grunn til at det finnes leger Lykke til Lenke til kommentar
Gjest -anom- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det blir bare helt feil for meg at en mann skal ta på pungen min :S Tenk å få ereksjon da Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Napp løken rett før du går til legen, da skal det være værre å få stå i det legen legger handa på stellet. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det blir bare helt feil for meg at en mann skal ta på pungen min :S Tenk å få ereksjon da Er nok vandt til at noen får det også, bare å ta det med ro. Lenke til kommentar
Gjest -anom- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvis jeg ender opp med operasjon, gjelder fortsatt tausetsplikten ? Blir litt flaut å nevne for papppa Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Selvfølgelig. Hvorfor er du i grunn redd for det? Greit at det er flaut. Men sånn er vi mennesker skapt. Far, eller oldefar er hverken skapt annerledes enn oss, så vi alle faller under samme skapelse. Samt at det er da ikke din skyld at du har vondt i stellet. Hvis man er såpass voksen så vil alle forstå at det beste er å ta kontakt med en person som har kunnskaper om dette. Lenke til kommentar
Gjest -anom- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ikke alltid lett å være mann ^^ Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei det er ikke det. Skal kunne innrømme det, hadde vært bedre å kommet til en ung velstelt damedoktor. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er ikkje akkurat så kjekt når ein kraftig, hårete og veldig morsk tyskar står og beføler testiklane nei.. Eg har faktisk opplevd det :/ Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja sånn er dagens politikk. Ta i mot alle. Er vel nærmest unormalt å komme til en norsk-sjimpanser lege. Det å få en hårete tysker, kløende på ballene er vel ikke noe enhver nordmann ønsker å oppleve. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde 8 forskjellige leger / doktorer / sykepleiere (hva er egentlig forskjellen?) Som tok på juvelene mine, før de kom fram til at det ikke var noe gale:P Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde 8 forskjellige leger / doktorer / sykepleiere (hva er egentlig forskjellen?) Som tok på juvelene mine, før de kom fram til at det ikke var noe gale:P Jeg hadde 3 før jeg lå på operasjonsbordet under et døgn fra første tur til legevakta der den mannlige legen konkluderte med at ingenting var galt, dagen kjørte min mor meg ned for ultralyd og det første legen gjorde var å sende meg til sykehuset. Seinere på kvelden var jeg opperert og alt var bra. Ting skjer raskt når unge mennesker står i fare for å bli sterile, jeg ville oppsøkt lege asap, en gang for mye er bedre enn en gang for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå