Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexlivet dabbet HELT av..

Gjest lurerduuuu

Anbefalte innlegg

Gjest lurerduuuu

Hei, er en gutt på 17 år som banger huet mitt i veggen snart.. Jeg og Kjæresten min har vert sammens i snart 8 mndter og nå går det bare rett vest. Vi Hadde utrolig god sex og veldig ofte, nesten litt for ofte.. første 3-4 mndtene var det ifra 1-10 ganger om dagen uavhengig av tidspunkt og sted. Vi bodde kan jeg si "landlig" de mndtene, så var det skolestart og moren hennes skilte lag med stefaren og flyttet til byen. jeg flyttet i "forveien" og jeg og kjæresten min bodde sammens i 3-4 ukers tid. Da hadde vi også super sex, var ikke like ofte men det ville ingen av oss eller. var daglig og det var like godt som alltid. Vi endte opp med og flytte hjem til ho og da gikk det bare.. joda det er så godt som ingenting lengre. Starta med at i 2 uker var ho ikke kåt i det hele tatt, og så kom det 1 uke som ho var utrolig kåt og vi gjorde det hver dag igjenn og var sånn i 6 ukers tid.. så blei det bare mindre og mindre til ingenting.. vi har sex kansje en gang i mndten og da er det misjonær og varer ikke stort lengre enn 10 minutter.

Altså lurer på om det er noe med meg ? har jeg blitt dårlig i senga ellernoe ? ;s hun pleide og elske det og nå er det kun en gang iblandt som jeg kan se det blikket i øynene hennes som hun hadde hele tiden når jeg kåtet henne opp før. Altså uansett hva jeg prøver så funker det ikke, jeg greier ikke og få ho kåt lengre, Stryking, kyssing, massering, slikking på nipplene, gniing, kan til og med stikke en finger inn i ho og ho blir ikke kåt lengre. Blir bare litt frustrert.. altså jeg er 17 år, hadde ikke planer om og ende sexlivet mitt nå ? hun har forandret seg helt på området.. før elsket hun og ha sex, og snakke om det, prøve nye ting etc. Om jeg i det hele tatt drar opp emnet nå sier ho "Nei! vil ikke snakke om det"

noen tips ? hva kan ha skjedd ? :s sitter her frustrert og tror jeg snart løper igjennom døra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra det du skriver kan det virke som om dere har litt dårlig kommunikasjon dere imellom. Har du prøvd å snakke med henne om dette? Det kan kanskje virke flaut å ta opp noe slikt helt uten videre, men det er like greit å bli vandt til det først som sist.

Kanskje er det noe som plager henne, noe hun går å tenker på osv. Det beste rådet jeg kan gi er nok at dere burde snakke sammen om dette.

Lenke til kommentar

Det høres på meg ut som om hun sliter med noe. Eller, "sliter". Selv om hun sier hun ikke vil snakke om det, må du bare vri nipplene hennes og si at du faktisk vil snakke om det. Selv om du er ung, er sex viktig i et forhold uansett. Og det er bare å si til henne.

Så jeg tror du bare må snakke med henne om det, få henne til å si hva det er, om det er noe som plager henne. Det kan også hende hun bare er inne i en dorlig periode. Var "sex-lei" jeg også i et par uker, typen min skjønte ikkeno. Men det hadde ingen annen forklaring enn at jeg var stressa med skole og slikt. Så tror ikke det er noe galt med deg iallefall! :)

Bare vent, det skal nok ordne seg! :)

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu

Før elsket hun og snakke om sexlivet men når jeg har bare nevnt sex mens vi har snakket nå så har det liksom bare vert sånn "dont go there, you know i want answer". prøvde igår kveld igjenn og få snakket om det siden jeg ville snakke om noe annet i forholdet og dro liksom sexpraten rett etter mens jeg følte vi hadde den gode gamle kommunikasjonen. skulle til og starte så sa hun

Hun: "Tror broren min har rappa kondomer av oss"

Jeg: "jaha ?"

Hun: "Ja, nå er det bare 6 igjenn"

Jeg: "Ja, men det er riktig det. vi har hatt pakka i 2 mndter nå"

Hun: "åja ..."

Jeg: "Kan jeg spørre deg om noe ?"

Hun: "Ja ?"

Jeg: "Syntes du jeg har stygg kropp eller noe ? tenner du ikke på meg lengre ? Har jeg blitt dårlig i senga ? begynner liksom og lure litt siden du aldri vil lengre"

Hun: "neineinei, er ikke det ellernoe."

Jeg: "Hva er det da ? du vil jo ikke snakke om det"

Hun: "Nei var bare at... vi hadde sex så mye før og.. NATTA"

Jeg: "Skjerp deg a, er viktig at vi får snakket ut om det"

Hun: "NATTA NATTAAAAAA NATTA NATTA"

Da ga jeg opp.. Virker som det er noe som plager hun og ja.. jeg begynner egendtlig bare og bli mer og mer redd for at det er meg. At hun ikke tenner på meg lenger :s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du får bare mase mer på henne, det er viktig å snakke sammen om slikt. Ettersom jeg har forstått så ser det ut som det ble mindre sex etter dere flytta hjem til henne? I så fall kan det være noe hjemme som plager henne, om hun ikke liker seg godt der så kan jo det påvirke det. Evt. kan det være at det er andre ting hun bekymrer seg for. Tviler på at det er deg siden det skjedde litt "plutselig".

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest lurerdu
Du får bare mase mer på henne, det er viktig å snakke sammen om slikt. Ettersom jeg har forstått så ser det ut som det ble mindre sex etter dere flytta hjem til henne? I så fall kan det være noe hjemme som plager henne, om hun ikke liker seg godt der så kan jo det påvirke det. Evt. kan det være at det er andre ting hun bekymrer seg for. Tviler på at det er deg siden det skjedde litt "plutselig".

Søstra bodde der de bor nå før, da var det helt okey å pule der når vi var på besøk osv. Ho sa når ho flytta dit av "Hjemme hos meg her, skal vi ikke pule" Men så er det jo liksom sånn at jeg flytta til ho fordi hver gang jeg ville at vi skulle være hos meg var det så kjedelig visstnok.. Og når hun først var hos meg var hun ikke noe mere gira enn når hun var hjemme så.. får bare fortsette og mase vel..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva, hun vil ikke pule hjemme, men kunne det før?

Uansett så er det bare å forsette å mase, kanskje hun synes det er irriterende, men det er jo det eneste man kan når den andre bare "skyver det under teppet". Syntes det var litt barnslig med henne og bare si "natta!" og så drite i det. Kan ikke gå rundt og vente på at problemet løser seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu
Hva, hun vil ikke pule hjemme, men kunne det før?

Uansett så er det bare å forsette å mase, kanskje hun synes det er irriterende, men det er jo det eneste man kan når den andre bare "skyver det under teppet". Syntes det var litt barnslig med henne og bare si "natta!" og så drite i det. Kan ikke gå rundt og vente på at problemet løser seg selv.

Det jeg mener og, sa liksom at "Du har dratt det ut lenge nå. om vi ikke kan snakke om slike ting lengre funker ikke detta forholdet !" og ho bare fortsatte "natta natta natta, er trøtt" hver gang jeg sa noe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hm, kanskje det er noe hun er veldig flau over, siden hun nesten ser ut til å risikere forholdet. (Men hun så kanskje ikke alvoret iden situasjonen da.) Eller kanskje det er noe som stresser henne veldig, er hun ofte stressa/sliten/i dårlig humør? Kan jo og hende hun ikke komfortabel med å ha sex der (men i så fall er det litt rart siden dere har hatt sex der før, etter det jeg forstod)?

Lenke til kommentar

Som nevnt her nytter det virkelig ikke å skuffe slike ting under teppet. Sannsynligheten for at et slikt problem kan ruinere et forhold er relativt stor og den eneste løsningen er ofte å snakke om det - får ikke sagt dette nok.

Det tydelig klart at hun er komfortabel med å snakke med henne. Fortell henne at du kjenner henne så godt at du skjønner at noe er i veien. Sier hun at du har feil sier du at du ikke tror på det - men du må også være veldig etter henne med å fortelle at du kun maser om dette fordi du bryr deg utrolig mye om henne og at du bare vil henne godt.

Grunnen til at hun er ukomfortabel med dette er muligens fordi hun er redd for din respons. Kanskje har hun gjort noe hun helst vil glemme - noe dumt, som kanskje kan få konsekvenser for forholdet. Det trenger ikke nødvendigvis være at det faktisk ville fått det, men personen det gjelder ser ofte på situasjoner på en helt annen og ofte urealistisk paranoid måte.

Kort og godt; gjør det klart for henne at du bryr deg om henne og fortsett å mas. Kanskje ender det i en krangel, men then again, alle par krangler - og aldri dumt at det ikke er godt for noe, eller hva?

Ønsker deg i alle fall lykke til med situasjonen og håper dere løser dette.

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu

Ja vi har hatt sex der før, uten problemer. og er jo en sjelden gang vi har sex nå og. kansje en gang i mndten er jeg heldig.. Men i det siste har hun vert veldig stressa med skole + ho har en hest ho er redd at ikke har det bra osv.. men tror ikke det er grunnen egendtlig. jeg Vet at hun ikke har vert utro for hun har rett og slett ikke hatt muligheten til det siden vi bor sammens og har brukt hver eneste dag sammens. ved mindre hun har pult noen på dassen på skolen ellernoe.. men hun ble en gang kysset av en annen gutt og dyttet han vekk, da trodde hun at ho hadde vert utro (stakar skjønte ikke det ho:p) og da var hun knust og kom gråtende til meg fordi veninna sa at om ikke dama sa det til meg selv hadde ho sagt det til meg.. Vi har hatt det dårlig iforholdet etter sexen sluttet, kranglet over de minste ting og alltid hatt uenigheter til jeg ble lei og dro inn for en uke siden nå.. Nå er alt på vei igjenn men ja vet ikke.. jeg savner bare hvordan hele forholdet våres var før vi flyttet inn til byen. Da alt kræsja..

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu
Hm, kanskje det er noe hun er veldig flau over, siden hun nesten ser ut til å risikere forholdet. (Men hun så kanskje ikke alvoret iden situasjonen da.) Eller kanskje det er noe som stresser henne veldig, er hun ofte stressa/sliten/i dårlig humør? Kan jo og hende hun ikke komfortabel med å ha sex der (men i så fall er det litt rart siden dere har hatt sex der før, etter det jeg forstod)?

Hun har aldri vert komfortabel med kroppen sin men har heller aldri hatt noe problem med og tælle rundt naken foran meg osv før nå i det siste.. før så MÅTTE jeg være med på do når ho skulle, nå vil ho helst gå på do alene. Altså kan jo godt være forstålig at ho vil på dass alene x) men før så måtte jeg være med og nå vil hun bare ha meg ut av dass med engang liksom..

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu
Vel, noe er definitivt i veien. Vet ikke helt hva mer jeg kan si enn det. Prat sammen!

Ja.. Detta funker ihvertfall ikke for meg lengre, vi har andre problemer i forholdet, ikke at jeg vil snakke ut om disse her. Men når det føles som ho ikke stoler på meg lengre så tar liksom detta her "kaka" om hun ikke kan ta seg sammens og snakke med meg..

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu
Hvorfor skulle hun ikke stole på deg?

Ingen aning.. men kan vel fortelle om det som skjedde for en uke siden.. jeg er MAX tøffel, jeg gjør alt for en dame og er veldig redd for og si ifra. Så gjorde hun det slutt og da klikka hele svigers familien hennes på ho osv og da innså ho at ho hadde gjort en feil og spurte om en ny sjangse, jeg tok hun tilbake. Spurte hun igår før sex praten om hun bare hadde tatt meg tilbake pga alle masa osv og hun sa nei og sånn da, men etter vi ble sammens igjenn har hun ikke vist seg naken for meg mere enn en gang. virker som hun ikke vil lengre liksom, jager meg ut av do, sover i pysjamas osv.. sov alltid i g streng og ingenting oppe eller g streng og t skjorte før ihvertfall..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Sa hun hvorfor hun gjorde det slutt? Ikke for å hæres veldig negativ ut, men det virker egentlig som hun følte seg pressa av familien til å ta deg tilbake. Og om hun egentlig ikke vil være sammen med deg, så skjønner jeg at hun ikke vil ha mere sex/kle seg naken, osv.

Lenke til kommentar

Stopp en halv; hun gjorde det slutt?

Ikke bra.

Om det er slik det står til kanskje du bare skulle gi henne litt tid? Kanskje hun er keen på en liten pause fra "maset". Ja, er fullt klar over at "en liten pause" ofte ender i en uendelig lang pause, men enkelte ganger er det bare dette som skal til.

Det blir allikevel litt vanskelig å gi råd sånn helt uten videre - så det kommer stort sett til sunn fornuft. Mener nå likevel at dere virkelig trenger snakke sammen.

Nei huff, dette ble brått ganske vanskelig å tolke...

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu
Sa hun hvorfor hun gjorde det slutt? Ikke for å hæres veldig negativ ut, men det virker egentlig som hun følte seg pressa av familien til å ta deg tilbake. Og om hun egentlig ikke vil være sammen med deg, så skjønner jeg at hun ikke vil ha mere sex/kle seg naken, osv.

jeg bare spurte hun for og være sikker men vet at det ikke var pga presset.. Hun har en ung og barnslig veninne som hun har vert venn med i 12 år. Når de 2 er sammen blir dama helt annerledes og veninnen hennes kan veldig fint manipulere henne. Jeg vet også at det ikke var pga presset fordi hun ikke tok av seg forlovelsesringen på de 2 dagene vi ikke var sammens.. hadde hun ville gjort det slutt hadde vel den gått av med en gang ? eller ? Grunnen til at det ble slutt var pga at vi brukte for mye tid sammen.. hun er 15 jeg er 17 (vet det er tidlig og være forlova men orker ikke noe sånn diskusjon) vi flytta sammen og var sammen hver eneste dag i 2 mndter nesten.. vi har ikke hatt tid til venner og jeg har tenkt på det jeg og så skjønner ho godt der.. nå er vi en god del mindre sammens og har mere tid til venner og merker det har en positiv effekt på forholdet så langt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...