Gå til innhold

Muse-sensitivitet og sånn, fra TG-tråden


Herr Brun

Anbefalte innlegg

I en diskusjon om plass på TG (en bruker trengte større plass for å bruke tastatur og mus behagelig kom følgende kommentar:

Foretrekker høy sensitivitet på musa, fremfor stort museareal. Mindre styr å flytte hånda for.

 

Og jeg lo. Veldig mye. Sikkert fordi jeg er trøtt, men teitere gullkorn har blit posta før :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forstår hvorfor det er morsomt, men det er et problem at de aller fleste gullkorn blir postet sent på kvelden eller om natten. Det skulle nesten vært en regel at alle gullkorn skal være lest og postet mens det fortsatt er lyst ute.

 

Er bare å vente med å dra opp Gullkorn-delene før klokka passerer [insert leggetid her], det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg forstår hvorfor det er morsomt, men det er et problem at de aller fleste gullkorn blir postet sent på kvelden eller om natten. Det skulle nesten vært en regel at alle gullkorn skal være lest og postet mens det fortsatt er lyst ute.

 

Enig. Alternativt kan man le av noe man tror er et gullkorn og lese det om igjen etter noen timer eller dagen etter. Er det fortsatt like morsomt kan man vurdere å poste det. Sannsynligvis er det umorsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...