Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 I en diskusjon om plass på TG (en bruker trengte større plass for å bruke tastatur og mus behagelig kom følgende kommentar: Foretrekker høy sensitivitet på musa, fremfor stort museareal. Mindre styr å flytte hånda for. Og jeg lo. Veldig mye. Sikkert fordi jeg er trøtt, men teitere gullkorn har blit posta før 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Helt enig med quoten, dro litt i smilebåndet (litt som den smileyen) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg forstår hvorfor det er morsomt, men det er et problem at de aller fleste gullkorn blir postet sent på kvelden eller om natten. Det skulle nesten vært en regel at alle gullkorn skal være lest og postet mens det fortsatt er lyst ute. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg forstår hvorfor det er morsomt, men det er et problem at de aller fleste gullkorn blir postet sent på kvelden eller om natten. Det skulle nesten vært en regel at alle gullkorn skal være lest og postet mens det fortsatt er lyst ute. Lykke til med den om vinteren Spes om du bor i nord Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg bor i Indre Østfold, så det problemet er ikke like stort her. Men jeg forstår hva du mener. Det er sikkert lurere å følge klokka. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg forstår hvorfor det er morsomt, men det er et problem at de aller fleste gullkorn blir postet sent på kvelden eller om natten. Det skulle nesten vært en regel at alle gullkorn skal være lest og postet mens det fortsatt er lyst ute. Er bare å vente med å dra opp Gullkorn-delene før klokka passerer [insert leggetid her], det. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Takk Herr Brun ! Den der var fin-fin. Jeg ler så jeg holder på å revne :!: Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Den var så tørr at jeg allerede er dehydrert... Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 En av poengene med Gullkorn fra forumet er jo at de i utgangspunktet ikke var ment som humor. Et gullkorn kan ikke være tørr som en vits ^^ (tenker nå jeg da). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg forstår hvorfor det er morsomt, men det er et problem at de aller fleste gullkorn blir postet sent på kvelden eller om natten. Det skulle nesten vært en regel at alle gullkorn skal være lest og postet mens det fortsatt er lyst ute. Enig. Alternativt kan man le av noe man tror er et gullkorn og lese det om igjen etter noen timer eller dagen etter. Er det fortsatt like morsomt kan man vurdere å poste det. Sannsynligvis er det umorsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå