Gjest KissKiss Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, spørsmålet som blir stilt om og om igjen, er han forelska? Jeg spør dere. Vi går i samme klasse. Han smiler alltid til meg. Liksom lyser opp. Småtøyser, men ikke hudkontakt eller open flørt. Bruker tommelen opp. Ser på meg. Starter samtaler oftere enn jeg starter de med ham. Han shower og er morsom for meg. Vi har ellers interesser til felles. Han har ikke kjæreste, som jeg veit om. Kanskje dere ikke veit om han er forelska, men tror dere han liker meg? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gjør han dette med andre jenter også? Hvis ikke kan det virke som han er interessert/liker deg. Ellers har du en liten skrivefeil i trådtittelen, mulig Dan er navnet på gutten da, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ta hånda di på låret hans og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest KissKiss Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gjør han dette med andre jenter også? Hvis ikke kan det virke som han er interessert/liker deg. Ellers har du en liten skrivefeil i trådtittelen, mulig Dan er navnet på gutten da, ikke vet jeg. Han gjør det i hvert fall ikke med andre jenter i klassen. Han er blid mot dem, men søker ikke kontakt eller "lyser". Men han snakker ganske mye med guttene i klassen Lenke til kommentar
Gjest KissKiss Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gjør han dette med andre jenter også? Hvis ikke kan det virke som han er interessert/liker deg. Ellers har du en liten skrivefeil i trådtittelen, mulig Dan er navnet på gutten da, ikke vet jeg. ARG! Nei, han heter ikke dan Ikke mye nytte å være anonym da. Huff av meg, heldigvis er jeg anonym. Haha. Vil ikke kalle det en LITEN feil. haha. Rettelse: dan til dag Lenke til kommentar
Gjest KissKiss Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gjør han dette med andre jenter også? Hvis ikke kan det virke som han er interessert/liker deg. Ellers har du en liten skrivefeil i trådtittelen, mulig Dan er navnet på gutten da, ikke vet jeg. ARG! Nei, han heter ikke dan Ikke mye nytte å være anonym da. Huff av meg, heldigvis er jeg anonym. Haha. Vil ikke kalle det en LITEN feil. haha. Rettelse: dan til dag Dobbel ARG: jeg mener HAN, verken dan eller dag. Jeg veit ikke om jeg skal gråte eller le Lenke til kommentar
Gjest KissKiss Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Liker du han da? Ja. Er vel ikke forelska. Men jeg liker ham godt. Han får meg til å føle meg bra Kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent med ham og se om vi kasnkje har noe mellom oss Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest_* Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, spørsmålet som blir stilt om og om igjen, er han forelska? Jeg spør dere. Vi går i samme klasse. Han smiler alltid til meg. Liksom lyser opp. Småtøyser, men ikke hudkontakt eller open flørt. Bruker tommelen opp. Ser på meg. Starter samtaler oftere enn jeg starter de med ham. Han shower og er morsom for meg. Vi har ellers interesser til felles. Han har ikke kjæreste, som jeg veit om. Kanskje dere ikke veit om han er forelska, men tror dere han liker meg? Poster anonymt på grunn av at jeg egenlig ikke burde være forelska siden jeg er i et forhol. Jeg er (som lest venfor) forelska for tida. Tingene denne gutten gjør mot deg minner om hva jeg gjør. Det er egenlig ganske mye for en gutt (vi er ofte sjenerte, spesielt ovenfor jente vi liker). Det at han ikke ber med deg ut og lignene kan vel være at han er sjenert eller tror at du ikke liker ham som noe mer enn en venn. Men jeg kjenner ikke gutten, men liker deg (om ikke romantisk), det gjør han Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm det er sånn jeg pleier å være når jeg er intressert i ei jente. Behøver ikke å bety at han er forelsket, men at han kanskje er litt betatt eller synes du er fin ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest KissKiss Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Takk for alle kule svar! Tenker å begynne å flørte litt med ham. Fint å vite at han sannsynligvis liker meg (om ikke mer). Og hvis han liker meg kan han jo kanksje like meg bedre hvis jeg viser interesse? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjære gjest. Jeg forstår at du har mye å lure på. Derimot blir det mye greiere dersom du velger å registrere deg her på vårt forum, og slutter å poste under mange forskjellige hatter. Gjestefunksjonen er ikke laget for det du brukeren den til, og du om du ikke følger tipset mitt, kan vi fjerne tilgangen din herifra. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg