steen_jadd Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Haha Steen, ja det var bare på kødd, haha. Men det visste jeg ikke, var sikker på at vi hadde vært i samme grupe en del før. Så der ble jeg litt overrasket. Som sagt opplevde jeg det samme med Sindre. Jeg var overbevist om at vi hadde vært i samme gruppe i minst tre av de fire siste cupene. Da jeg sjekket de siste cupene fikk jeg fasiten som sa at vi kun hadde vært i samme gruppe ved en anledning tidligere. Fant fort ut at denne følelsen ble dannet av at vi som regel møtes i sluttspillet. Ettersom en cup blir ferdigspilt i løpet av så kort tid gjør det at det føles som mer hyppige møter en hva realiteten er Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 PSV jeg kan spille når som helst i dag, utenom når jeg skal ete senere og spille kamper i FIFANorges turnering. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ok, seriøst, hvem kan spille nå? Jeg vil få kampene mine unnagjort. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ok, seriøst, hvem kan spille nå? Jeg vil få kampene mine unnagjort. logger på nååå! legg til nextlivee Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) har deg lagt til Jeg er jgiggs Edit: Kommer du? nextlivee Siste Logg-på: 24 timer siden Endret 15. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 har deg lagt til Jeg er jgiggs Edit: Kommer du? nextlivee Siste Logg-på: 24 timer siden ps3 oppdatering.. er snart ferdig tenker jeg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gikk ikke når du invitet, inviter jeg, går det ikke nå kan vi ta BAP metoden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Får ikke noe krav på ps3 oppdatering jeg, hvorfor det? Jeg har lyst på ny firmware! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 2 - 1 til nextlivee i første, spiller andre nå og må si at jeg hater BAP. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor spille over BAP når du kan spille rangert og privat over spillerhuben? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor spille over BAP når du kan spille rangert og privat over spillerhuben? Fordi det ikke gikk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Langt ifra at det funker for alle. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Når det ikke går connectionwise mellom oss. Nextlivee - Wisbatov 2 - 1 Wisbatov - Nextlivee 0 - 6 Spilte ultra offensive etter 2 - 0 i andre kamp, uansett helt umulig for meg å spille BAP-metoden da det hakker altfor mye, og alle som har spilt endel mot meg (spesielt tc) vet at spillet mitt i stor grad består av å holde ballen i laget med pasningspill og drible. Surt og jeg kan bare gi opp hvis det ikke går på vanlig metode med de andre. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) da var jeg og Wisbatov ferdigspilt... jeg vant første matchen 2-1 (min første for dagen, rusten som f...) andre vant jeg 6-0, Rio Ferdinand fikk rødt kort. Takk for kampene Endret 15. januar 2010 av w3eser Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Takk for kampene, ja. Det var min første på over en uke tror jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Når det ikke går connectionwise mellom oss. Nextlivee - Wisbatov 2 - 1 Wisbatov - Nextlivee 0 - 6 Spilte ultra offensive etter 2 - 0 i andre kamp, uansett helt umulig for meg å spille BAP-metoden da det hakker altfor mye, og alle som har spilt endel mot meg (spesielt tc) vet at spillet mitt i stor grad består av å holde ballen i laget med pasningspill og drible. Surt og jeg kan bare gi opp hvis det ikke går på vanlig metode med de andre. Er jo litt surt at du er SÅ avhengig av å måtte spille uten BAP metoden da. Hater å spille BAP eg også, men er langt ifra så ille at eg gir opp før eg har begynt. Og at det hakker har eg ikke merket, at det går litt tregere og det er litt lagg på knappene DET er greit nok, det vet eg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Det kan ha noe med at jeg generelt er FIFA-rusten, spiller med liveseason Manchester United (4 og en halv stjerners) og nå som jeg spilte mot Latias (for fun) merket at jeg hadde litt lagg også. Dessuten spiller jeg nærmest aldri online med United, så er uvant. EDIT: Men all honnør til Nextlivee. Endret 15. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvis dere ser meg på fifa10 i dag på PSN er det bare å sende en invite. Jeg kunne dessverre ikke i går, Wisbatov. Jeg satt og spilte med broren min som er på besøk. Må forresten beklage at jeg ikke har fått spilt noen kamper enda. Er vanligvis flink til å få de fort unnagjort, men har blitt mer opptatt enn jeg trodde. Dog så blir jeg nok mer og mer ledig utover dagene som kommer nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 I kveld rundt 23.00 eller 00.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå