steen_jadd Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 De var veldig jevne ja, og problemet er at du spiller mot meg nesten hver 2. uke nå pga Steens mystiske trekningene () Vil først presisere at jeg ikke tar det ille opp, men med et smil Men ville bare fortelle dere at dette er andre gang i historien at dere trekkes i samme gruppe Det at dere spiller mot hverandre så ofte skyldes vel sluttspillet. Men der møtes ofte de samme hver gang som følger av det det som regel er de samme som kommer til semi-finale. Eneste måten dere kan unngå å møtes hver cup er at en av dere må bli dårlig Har forresten det samme problemet med Sindre. Det føles som vi møtes hver gang. De kampene kan jeg virkelig ikke fordra. blir i overkant dramatiske :!: Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ingen kamper spilt i Gruppe C? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 steen_jadd: Jeg har spilt fire kamper! Selv om jeg er dårlig, slipper jeg ikke inn 22 mål på to kamper! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Haha Steen, ja det var bare på kødd, haha. Men det visste jeg ikke, var sikker på at vi hadde vært i samme grupe en del før. Så der ble jeg litt overrasket. Uff, Gruppe C tar det virkelig med ro ja, haha. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kan spille fra kl 19.00 idag... lover å få tatt de Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kan spille fra kl 19.00 idag... lover å få tatt de Hehe, den er grei Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen andre i gruppe A som kan spille? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 da har jeg og sideswipe spilt.. bap måten vel å merke Første kampen vant jeg 6-2 andre kampen vant han 2-1 etter at jeg dreit meg ut 2 min før slutt og ga bort et mål Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Stemmer. Du var vanskelig å spille mot, kjapt oppi ballfører, Første kampen ga eg mer og mer faen etterhvert som målene dine kom. Andre kampen tenkte eg eg skulle prøve mitt beste, og mitt 2-1 mål var tabbe, nesten så eg syns synd på deg. Eg er alltid våken på sånt, når keeper skal trille ball ut til egne forsvarer, klarte å holde hodet kaldt å trille ballen i mål. Takker for kampene Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Da var gruppe C igang... Jeg slo granid0sa1 begge kampene 5-0, takk for kampene Endret 14. januar 2010 av w3eser Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Herlig. Jeg dør etter å få mine kamper spilt også, noen som kan i kveld? Hvis ikke er jeg tilgjengelig Fredag kveld, Lørdag og Søndag. Send meg PM eller skriv her hvis dere vil sette et tidspunkt. Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor sent er du pålogget, Wisbatov? Spørsmålet gjelder for i kveld, fredag, lørdag og søndag, hehe. Kan ikke akkurat nå, men logger nok på litt senere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Han er ofte på veldig sent, så det bør gå fint, sant Wis? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Best om du kommer innom i tråden Cyclonia. Ikke ofte jeg legger merke til personlige meldinger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 tc har rett, blir ofte veldig sent , men vil helst spille før klokken 00.30 i kveld. Fredag kan jeg spille helt fra klokken 13.30 - 16.00 hvis det avtales et tidspunkt imellom der, ellers vil jeg nok være tilgjengelig fra 23.30 og utover til 05.00 på Fredag. Lørdag kan det avtales når som helst med unntak av når United-kampen går og Søndag det samme. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vet ikke helt hva du gjør når du lager gruppetabellene, Steen, men jeg fant denne siden http://leaguerepublic.com/ via fifanorge.com sin turnering, og det ser ut som en enkel måte å lage grupper på. Eks. http://fifanorgewcq.leaguerepublic.com/Pro...dLeague=6854377 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gleder meg til Neste SuperCup:) Skal følge godt med til den begynner^^ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vet ikke helt hva du gjør når du lager gruppetabellene, Steen, men jeg fant denne siden http://leaguerepublic.com/ via fifanorge.com sin turnering, og det ser ut som en enkel måte å lage grupper på. Eks. http://fifanorgewcq.leaguerepublic.com/Pro...dLeague=6854377 Ser interessant ut. Skal sjekke det ut i løpet av morgen dagen når jeg har tid. Bruker Excell, noe som gjør det er fort blir gjort noen feil når en skal holde styr på alt Skal rette opp feilen din Latias når jeg får tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå