Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

De var veldig jevne ja, og problemet er at du spiller mot meg nesten hver 2. uke nå pga Steens mystiske trekningene (:D)

Vil først presisere at jeg ikke tar det ille opp, men med et smil :) Men ville bare fortelle dere at dette er andre gang i historien at dere trekkes i samme gruppe :p Det at dere spiller mot hverandre så ofte skyldes vel sluttspillet. Men der møtes ofte de samme hver gang som følger av det det som regel er de samme som kommer til semi-finale. Eneste måten dere kan unngå å møtes hver cup er at en av dere må bli dårlig :p

Har forresten det samme problemet med Sindre. Det føles som vi møtes hver gang. De kampene kan jeg virkelig ikke fordra. blir i overkant dramatiske :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer.

Du var vanskelig å spille mot, kjapt oppi ballfører, Første kampen ga eg mer og mer faen etterhvert som målene dine kom. Andre kampen tenkte eg eg skulle prøve mitt beste, og mitt 2-1 mål var tabbe, nesten så eg syns synd på deg.

Eg er alltid våken på sånt, når keeper skal trille ball ut til egne forsvarer, klarte å holde hodet kaldt å trille ballen i mål.

Takker for kampene :)

Lenke til kommentar

tc har rett, blir ofte veldig sent :p, men vil helst spille før klokken 00.30 i kveld. Fredag kan jeg spille helt fra klokken 13.30 - 16.00 hvis det avtales et tidspunkt imellom der, ellers vil jeg nok være tilgjengelig fra 23.30 og utover til 05.00 på Fredag. Lørdag kan det avtales når som helst med unntak av når United-kampen går og Søndag det samme.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hva du gjør når du lager gruppetabellene, Steen, men jeg fant denne siden http://leaguerepublic.com/ via fifanorge.com sin turnering, og det ser ut som en enkel måte å lage grupper på.

Eks. http://fifanorgewcq.leaguerepublic.com/Pro...dLeague=6854377

Ser interessant ut. Skal sjekke det ut i løpet av morgen dagen når jeg har tid. Bruker Excell, noe som gjør det er fort blir gjort noen feil når en skal holde styr på alt :p

Skal rette opp feilen din Latias når jeg får tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...