Kriss^ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 1. kamp Kriss 4 - 1 PSV Total overkjøring. Jeg har 24 skudd og 16 på mål, mens PSV hadde et skudd i hele kampen som han scorte på 2. kamp Kriss 3 -1 PSV Har god kontroll på kampen. PSV lager litt spenning på slutten med sin 1-2 scoring, men ellers god kontroll. Takk for kampene Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Tror kanskje jeg scorte et av de fineste målene mine i 2. kampen. Det innlegget som gikk over alle og stolpe inn var sick! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg visste på forhånd at jeg aldri kom til og spille deg ut så jeg satset på at sjansen ville by seg på noen kontringer. Førstekampen er jeg tulling og lager straffe/rødtkort etter 10min (noe jeg faktisk ikke merka før du gjorde første byttet ditt) og får det ganske tøft med 10 mot 11. Andrekampen scorer du etter at jeg kunne gjort 1-0 på kontring ( ) og 2-0 målet syns jeg er drøyt, jeg veit ikke om det var tilsikta, men fantastisk var det iallefall, kanskje litt flaks (ikke vet jeg). Du knuser alt håp jeg fikk når jeg gjorde 2-1 ved å gå rett opp og score det tredje. Takk for kampene! Merka nok at det var noe nivåforskjell iallefall. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Visste egenltig ikke at du fikk rødt i første Men det 2-0 målet var IKKE meningen, skulle ta en innlegg fra litt distante, med jævlig flaks gikk den over alt og i mål EDIT: Er enig i oppsumeringen din Endret 13. januar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Om noen av dere i Gruppe A tilfeldigvis har fritimer resten av dagen, er jeg klar for kamper nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er hjemme nå, har en svær nasty innlevering til i morgen men bare si ifra når du er klar så kan jeg litt finne tid til to kamper. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal bare varme opp med en kamp så kan vi spille. Jeg inviter. Ok? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ok skal ta en kamp online OM 10 minutter, også er jeg med. Så vi sier ca 14.00 hvis det er greit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal bare varme opp med noen kamper, så er jeg klar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) aunmar 1 - 0 tc47 tc47 3 - 2 aunmar Første kampen, jævlig bra i forsvar av begge, jeg treffer INNSIDEN av stolpen selvfølgelig som det ser ut som jeg må tåle hver eneste jævla kamp og aunmar scorer i 85. min eller noe etter jeg var altfor offensiv med høyrebacken min og mistet ballen til venstrekanten hans som slår ballen over midtstopper min og til en ledig Anelka som banker ballen inn. Andre kampen. Etter litt klabb og babb får aunmar inn 1-0 på LATTERLIG corner; ballen kommer inn og forsvareren min har ikke lyst å klarere ballen og heller bare rører den sånn at aunmar får ballen lett alene med keeper. Derfor syns jeg det var helt greit at 1-1 kom som det kom med en heading bakover fra aunmar som jeg tok og puttet for 1-1. Begge personlige feil, selv om det var ingenting jeg kunne gjort med min da jeg trykket runding noen ganger for å si det sånn. Og etter det, tar det mye tid før jeg får et perfekt angrep i gang og Xavi treffer SELVFØLGELIG stolpen. Fy faen så frustrert jeg var. Også scorer aunmar etter en typisk fake shot og fra en ekstrem vinkel for 2-1. Etter det går jeg ut av frustrasjon i Ultra Offensive og gir aunmar noen sjanser som jeg redder med å storme ut keeperr osv, og fy faen så deilig det var når jeg tok en kort corner og spilte litt rundt før Henry fikk ballen og sørget for 2-2 rett i 82. min eller noe. I 90. min, kommer ballen til Xavi som ser Henry alene i feltet onside pga opphevet offside av venstrebacken, og jeg plasserer ballen i lengste hjørne. Må ærlig innrømme at det var den deiligste følelsen jeg har hatt på FIFA på lenge, og den ble feiret. Grunnen til at det var sånn var pga stolpetreff i hver JÆVLA kamp av FIFA jeg spiller nå til dags. Det var ihvertfall to utrolig jevne og spennende kamper aunmar, takk for de. Endret 14. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Passe fornøyd med oppsummering din. Første kamp er grei. Der var jeg elendig og spillet hadde ikke seg. Heldig med en lekker matchvinnerscoring så sent i kampen. Kamp nummer to er bare jææævlig irriterende. Følte jeg spilte bedre enn på en god stund. Hadde jeg vært kald nok hadde det stått både 3-1 og 4-1 før du snudde kampen. Syns ikke du hadde noe helt spesielt med sjanser i denne kampen. Egentlig greit at vi får hver sin seier. Om noe skulle vært ordnet på, kunne vi nok ha byttet på hvilken kamp vi vant i. Jevnere enn på lenge mellom oss, takk for kampene! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Helt riktig. Den er jeg med på, kunne godt vært switchet. Ja, men jeg stormet tidlig med keeper og det er ikke alltid så lett å gjøre noe da. Og de kom pga. "ultra offensive", men det er riktig at det har ingenting å si; scorer du så scorer du. De var veldig jevne ja, og problemet er at du spiller mot meg nesten hver 2. uke nå pga Steens mystiske trekningene () og nå er det ikke så vanskelig for deg å skjønne hvordan jeg spiller; både i forsvar og angrep. Merket du det i første kampen? Nesten ALT untatt da jeg traff stolpen og ditt mål, løp vi begge i retningen vi trodde ballen skulle komme og jeg tror vi stjal ballen fra hverandre hvert 10-15. sekund til tider, haha. Så, med det sagt, vil jeg si at jeg ikke vil spille mot deg inntil SuperCup XIV eller noe nå. Endret 14. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tenkte jeg ikke skulle gidde å nevne det, men spillet ditt begynner å bli meget forutsigbart etter såpass mange kamper. Ikke at det ikke er fin fifa-fotball, men jeg lærer spillet og bygger mitt rundt dette samtidig som jeg bruker mine styrker. Litt komisk. Så ut som det gikk begge veier også. Jevnt blir det i alle fall av slikt. Så kan det diskuteres om steen er litt inhabil til disse trekningene. Vi møtes vel sikkert i sluttspillet uansett. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Haha, jeg begynte å le etter første omgang i første kampen. Sånn seriøst. Det ble jo kjedelig. Jeg nekter å spille mot deg i sluttspillet! That is, if we qualify. Er mulig at en av oss ryker altså, tapte den jævla kampen mot Cyclonia når vi spilte Be a Pro metoden første kampen som var helt jævlig. Ingen flyt, pluss at det lagget så mye. EDIT: Ikke minst at jeg traff insiden av stolpen i den kampen også, samt bommet alene med keeper noen 2-3 ganger når det var 0-1. 0-2 ble det med en fin keeper-retur til Cyclonia. Og scorte 1-2 aaaltfor sent også. GRRR. Endret 14. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tja, om jeg tar begge mot Jonas og Cyclonia er vel vi videre. Om jeg vinner to mot Jonas og en mot Cyclonia er det vel plutselig masse målforskjell som skal avgjøre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja, tenkte på den andre situasjonen du snakker om der. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg spiller ikke, men yay!, så spennende å følge med Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Når er du klar idag Fontastic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå