Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg kan spille noen av mine kamper i dag, men vet ikke helt når. Latias når har du tid? Spørs. I kveld rundt 19-20? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg kan sikkert i hele dag. Bare ta kontakt. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan spille fra 20 til 22 i kveld.. hvis noen i gruppa kan da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som kan nå? Senere kan jeg ikke, da jeg har lekser å gjøre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som kan nå? Senere kan jeg ikke, da jeg har lekser å gjøre. Jeg logger meg på PSN og starter opp PS3en straks. Tror jeg la deg til i går Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som kan nå? Senere kan jeg ikke, da jeg har lekser å gjøre. Jeg logger meg på PSN og starter opp PS3en straks. Tror jeg la deg til i går Bare si hvor jeg skal møte. Det i førsteposten virker for komplisert for meg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg inviterer deg så bare sjekk i player hub Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eyy, steen. Jeg har nok ikke spilt noen kamper enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bra jobba å sette to stykker med samme lag i samme gruppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Okay, dette er noe av det rareste jeg har opplevd. :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg vant 5-3 i første kamp mot Latias og vi har noe trøbbel i andre. Leder 3-1 til pause, men det skjedde en bug på et frispark så må spille en ny kamp der vi tar omgang nr. 2. Sergio Ramos fikk rødt kort for Latias. EDIT: Da vant jeg kamp nr. 2 5-2 til sammen. Takk for kampene. Andre gangen jeg spiller med Spania, og tror ikke det var noe lurt valg. Spilte jævlig dårlig i 1. omgang i den første kampen og ikke noe bra ellers. Skulle nok holdt meg til Real Madrid eller Frankrike som fungerer. Endret 10. januar 2010 av Sindre :) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bra jobba å sette to stykker med samme lag i samme gruppe. Skjer relativt ofte. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kontakt meg på PSN, så kan vi spille! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Har gjort det. EDIT: Faen ta deg Kriss 4-0 i første og 3-1 i andre. Får ikke til en dritt med Spania. Rart at du alltid slår meg lett, men jeg og Steen er omtrent like gode når vi møtes, men han slår meg akkurat. Men når dere møtes slår han deg også akkurat, så det må være noe med spillestilen din Endret 10. januar 2010 av Sindre :) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hehe, trodde jeg skulle få en stor seier i 1. kamp når jeg ledet 4-0 til pause. 2. kamp var du mye bedre, men jeg følte jeg hadde overtaket her og, deilig å score 2-1 i 88min. Men kampene ble litt ødelagt pga den jævla laggen. Takk for kampene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg vant 5-3 i første kamp mot Latias og vi har noe trøbbel i andre. Leder 3-1 til pause, men det skjedde en bug på et frispark så må spille en ny kamp der vi tar omgang nr. 2. Sergio Ramos fikk rødt kort for Latias. EDIT: Da vant jeg kamp nr. 2 5-2 til sammen. Takk for kampene. Andre gangen jeg spiller med Spania, og tror ikke det var noe lurt valg. Spilte jævlig dårlig i 1. omgang i den første kampen og ikke noe bra ellers. Skulle nok holdt meg til Real Madrid eller Frankrike som fungerer. Bekrefter. Bittert å tape to kamper etter å ha ledet begge, men gg. Kriss: Spille nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Aunmar eller Gjarum? Some time soon? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Latias 0-3 Kriss Kriss 9-3 Latias (Capdevila rødt kort) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Latias og jeg har spilt våre kamper nå. 1. kamp Hadde grei kontroll hele kampen, akkurat i det jeg scorer 3-0 mast jeg nettet mitt, det var i 70min. tror jeg, så vi ble enige om at jeg bare vant kampen 3-0. 2. kamp Merker fort at du går ut ultraoffensivt. Store rom å løpe i for meg, I første omgang var det litt jevnt, men i 2. omg ble det lekestue, mens du prøvde å grisetakle meg hele tiden Sluttresultat ble 9-3 og 3 av målene mine gikk jeg inn i mål takk for kampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå