Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vant 5-3 i første kamp mot Latias og vi har noe trøbbel i andre. Leder 3-1 til pause, men det skjedde en bug på et frispark så må spille en ny kamp der vi tar omgang nr. 2. Sergio Ramos fikk rødt kort for Latias.

EDIT: Da vant jeg kamp nr. 2 5-2 til sammen.

Takk for kampene. Andre gangen jeg spiller med Spania, og tror ikke det var noe lurt valg. Spilte jævlig dårlig i 1. omgang i den første kampen og ikke noe bra ellers. Skulle nok holdt meg til Real Madrid eller Frankrike som fungerer.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Har gjort det.

EDIT:

Faen ta deg Kriss :p 4-0 i første og 3-1 i andre. Får ikke til en dritt med Spania. Rart at du alltid slår meg lett, men jeg og Steen er omtrent like gode når vi møtes, men han slår meg akkurat. Men når dere møtes slår han deg også akkurat, så det må være noe med spillestilen din :p

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Hehe, trodde jeg skulle få en stor seier i 1. kamp når jeg ledet 4-0 til pause. 2. kamp var du mye bedre, men jeg følte jeg hadde overtaket her og, deilig å score 2-1 i 88min. :D

Men kampene ble litt ødelagt pga den jævla laggen.

Takk for kampene :)

Lenke til kommentar
Jeg vant 5-3 i første kamp mot Latias og vi har noe trøbbel i andre. Leder 3-1 til pause, men det skjedde en bug på et frispark så må spille en ny kamp der vi tar omgang nr. 2. Sergio Ramos fikk rødt kort for Latias.

EDIT: Da vant jeg kamp nr. 2 5-2 til sammen.

Takk for kampene. Andre gangen jeg spiller med Spania, og tror ikke det var noe lurt valg. Spilte jævlig dårlig i 1. omgang i den første kampen og ikke noe bra ellers. Skulle nok holdt meg til Real Madrid eller Frankrike som fungerer.

Bekrefter. Bittert å tape to kamper etter å ha ledet begge, men gg. :)

Kriss: Spille nå? :)

Lenke til kommentar

Latias og jeg har spilt våre kamper nå.

1. kamp

Hadde grei kontroll hele kampen, akkurat i det jeg scorer 3-0 mast jeg nettet mitt, det var i 70min. tror jeg, så vi ble enige om at jeg bare vant kampen 3-0.

2. kamp

Merker fort at du går ut ultraoffensivt. Store rom å løpe i for meg, I første omgang var det litt jevnt, men i 2. omg ble det lekestue, mens du prøvde å grisetakle meg hele tiden :p Sluttresultat ble 9-3 og 3 av målene mine gikk jeg inn i mål :wee:

takk for kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...