Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har gått inn på "Onlinelobbyer", men alt jeg kan gjøre er å velge mellom "Salonger", "Ferdighetsnivå" og "Spillmodus". Det skjer ingenting når jeg trykker på R1 og L1.. What to do?

Har litt problemer med å se for meg hele menyen i hodet. Men du skal vel få opp kategorier i menyen i nederste del av bildet. Dvs. at om du velger "Salonger" så vil du få opp lobbyer nede på skjermen. Her får du opp en liste med rom som Nord-Europa 1, Nord-Europa 2, Nord-Europa 3 osv. Trykk X på det rommet du ønsker å gå inn i.

Lenke til kommentar
Og der skal den jeg skal møte være?

Dere avtaler hvilket rom dere skal møtes i. Si at dere avtaler Nord-Europa 3, da møtes dere der :) Det enkleste er egentlig at en av dere inviterer den andre til et spill. Hvis du ikke vet hvordan det gjøres er jeg sikker på at den du møter vet det. Har dessverre ikke tid til å forklare nå, men når jeg tenker over det bør jeg kanskje lage en guide til det i førsteposten. Er sjelden at en møtes i lobbyen lengre.

Lenke til kommentar

trust47 1 - 2 Cyclonia

Cyclonia 0 - 3 trust47

Herre min hatt jeg hater når vi må spille Online Team Play metoden for å spille, absolutt INGEN flyt, seriøst. Også er det sånn buttonlag, eller "trykklag" if you will. Faen meg ekkelt, er bare glad for at jeg vant den andre kampen. I første traff jeg innsiden av stolpen og bommet alene med keeper 2-3 ganger selvfølgelig når det var 0-1, også fikk Cyclonia retur fra keeper for 0-2, og da betydde ikke 1-2 scoringen min noe. Uff, første gangen på utrolig lenge jeg måtte bruke BAP metoden. Er så ekkelt.

Takk for kampene anyway, Cyclonia.

Har du åpen NAT/ports osv da?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Får ikke den samme flyten i BAP, alt henger litt etter og det er stort sett lagg på kontrolleren også, dvs at ting skjer ikke akuratt i det du trykker, men det henger litt etter. Og tviler at det blir noen fordel, for du får det nok du også om du må bruke den metoden.

Eg å Steen_jadd måtte bruke BAP og du får ikke samme flyten i spillet ditt...er egentlig ett helvette når du er vandt med at ting flyter og at spillerene gjør som du sier NÅR du trykker, ikke ett sekund etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...