Jørgen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Autzen, Nextlivee og Grandi0sa. Jeg er klar i kveld og håper at en av dere er det da også. Legg til Jgiggs, forresten så er planen min å grisebanke dere, gleder meg til å møte deg Nextlivee. Endret 9. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er så lei av å spille mot deg, Aunmar. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er så lei av å spille mot deg, Aunmar. Måtte smile når dere havnet i samme gruppe igjen Er flere som pleier å møte hverandre i denne cupen. Selv må jeg si at jeg med en blanding av skrekk og fryd ser frem til kampene våre Sindre... vi møtes jo alltid Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da sender jeg ut tc allerede i gruppespillet da.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gleder meg til kamp mot Sindre Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gleder meg til kamp mot Sindre Gruppe D,Jeg og er klar til å spille nå og hele kvelden.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gleder meg til kamp mot Sindre I lige måte! Tror jeg i det minste vet hvilke to som går videre, med mindre Latias overrasker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gleder meg til kamp mot Sindre I lige måte! Tror jeg i det minste vet hvilke to som går videre, med mindre Latias overrasker Hehe, det gjør jeg nok ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Da er kampene mellom meg og germaner123 ferdigspilt Resultat: Kamp 1 germaner123:1-4 Lunatic (rødt kort Puyol) Kamp 2 Lunatic:3-2 germaner123 Takker for kampene Zlatan kan gå og legge seg btw Følte eg hadde god kontroll på deg, første kampen var preget av lagg fra min side så ble lite eg fikk til, du har bra pasningspill men det blir litt forutsigbart hvor og hvem du skal passe til det meste av tiden, for 97% av tiden går pasningene i angrep til Zlatan, så det er igrunn bare å ligge med cpu å presse mens du selv ligger å kontrollerer. Endret 9. januar 2010 av SideSwipe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Njanei, igrunn ikke, men spilte litt med dem i starten på online kampene på Fifa 10 men syns ikke eg fikk til noe merkbart bra spill med dem, så prøvde eg for morro Real i noen kamper, og fikk ting bedre til med dem, så valge å gå for de denne cupen vertfall Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nei. Jeg er jo Barca, det var ikke det jeg snakket om. Utd spiller nå, in real life liksom., hehe. Og du spilte FIFA. That's about it. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Åja sånn ja, nei siden han var på nå så kunne eg like greit få det gjort, men ser på nå da Endret 9. januar 2010 av SideSwipe Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har spilt ferdig kampene mot germaner123. Jeg vant første kamp 3-1 og andre kamp 6-3. Takk for kampene Jeg sender deg en PM som avtalt i løpet av den neste timen Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har spilt ferdig kampene mot germaner123. Jeg vant første kamp 3-1 og andre kamp 6-3. Takk for kampene Jeg sender deg en PM som avtalt i løpet av den neste timen Sånne resultater dukker opp når en som suger spiller mot en som eiger:) Takk:) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er vel ingen fra min gruppe som kan spille nå i kveld? Aun, Gjarum, Cyconia? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Omtrent når tenker du? Sånn ca. Kan vi si 23.00? Endret 9. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kampene mot luna er ferdigspilt. Jeg tapte 3-2 og 4-3 etter to thrillere av noen kamper. Takk for kampene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå